• Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes i at det er i orden at folk snakker om warez her inde / udveksler ulovlige ting ?.....


    Personligt syntes jeg de skulle have en røvfuld. 8)


    ja hvis de vil snakke warez kan de sku da gøre det på et af de mange sort smuskede site`s der gør i den slags

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes i at det er i orden at folk snakker om warez her inde / udveksler ulovlige ting ?.....


    Personligt syntes jeg de skulle have en røvfuld. 8)


    he he det kommer lige fra winxp pro serial tråden 8) bare i orden så kan han se hvad vi mener herinde! :))

  • Quote

    Originally posted by learner


    he he det kommer lige fra winxp pro serial tråden 8) bare i orden så kan han se hvad vi mener herinde! :))


    ja og det ser da ud til der er enighed

  • Quote

    Originally posted by learner


    he he det kommer lige fra winxp pro serial tråden 8) bare i orden så kan han se hvad vi mener herinde! :))


    Jep så ka' han lær' det ka han ;)


    Fedt avatar du der har fået dig Learner 8)

  • Der er masser af steder at diskutere den slags og det passer ikke godt ind her.


    Undtagelsen er dog ting som CD-backups og no-cd cracks, dem behøves man ikke at være pirat for at være interesseret i.( Jeg afskyr hele konceptet bag cd kopi beskyttelser, idet det næsten UDELUKKENDE skaber problemer for den lovlige bruger, mens piraterne er stort set ligeglade )


    Hvem fanden gider at have en speciel CD i for at spille et spil det er sgu da for primitivt!(hurra for Alcohol 120% og clonecd etc :)

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    warez høre ikke til her.
    bare man ikke går totalt i panik som de gør på http://www.hol.dk forde en eller anden spørge efter en no cd patch.


    Se har ikke noget imod at man taler om warez o.l. Især ikke hvis man forbinder No-cd patch som warez, da en sådan patch jo er lovlig nok!!!
    Må indrømme jeg hader folk der altid skal spille skinhellige ang. warez. ("puds glorien" X( ) - Hvis alle herinde på tweak.dk forumet følger den rene sti, hvorfor er det så vi behøver et topic ang. teleselskaber og APG? (se her)

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct


    Se har ikke noget imod at man taler om warez o.l. Især ikke hvis man forbinder No-cd patch som warez, da en sådan patch jo er lovlig nok!!!
    Må indrømme jeg hader folk der altid skal spille skinhellige ang. warez. ("puds glorien" X( ) - Hvis alle herinde på tweak.dk forumet følger den rene sti, hvorfor er det så vi behøver et topic ang. teleselskaber og APG? (se her)


    Jeg mener der er behov for at diskutere om et privat selskab skal have lov til at udvæksle PERSONLIG DATA med et andet privat selskab bare p.g.a mistanke om noget ulovligt er foregået.........
    Forestil dig:
    Din bil/cykel/scooter/knalert er udstyret med sort boks som i fly og så kommer politiet og banker på og vil inspicere din sorte box fordi de har mistanke om at du har gjort noget ulovligt.......de eneste der kan stoppe det er os ved at tage diskusionen om vi vil finde os i det, derfor thread om teleselskaber og apg


    EDIT: APG og ikke AGP Sorry :O

  • Nej , synes ikke det hører hjemme på dette forum !


    Edit : (m.h.t Til XP key tråden)


    Som jeg sagde i en tråd en måneds tid tilbage, så kan man godt tale ordentligt til folk og sige at det snakker vi ikke om her, og så rapportere tråden til en moderator. Der er nemlig kun en ting der er værrer end warez tråde, og det er de små "konger" der gør sig til moralens strenge vogterer, og absolut skal give deres besyv med !

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Nej , synes ikke det hører hjemme på dette forum !


    Edit : (m.h.t Til XP key tråden)


    Som jeg sagde i en tråd en måneds tid tilbage, så kan man godt tale ordentligt til folk og sige at det snakker vi ikke om her, og så rapportere tråden til en moderator. Der er nemlig kun en ting der er værrer end warez tråde, og det er de små "konger" der gør sig til moralens strenge vogterer, og absolut skal give deres besyv med !



    kunne ikke være mere enig

  • Quote

    Originally posted by MichaelDKS
    Nej , synes ikke det hører hjemme på dette forum !


    Edit : (m.h.t Til XP key tråden)


    Som jeg sagde i en tråd en måneds tid tilbage, så kan man godt tale ordentligt til folk og sige at det snakker vi ikke om her, og så rapportere tråden til en moderator. Der er nemlig kun en ting der er værrer end warez tråde, og det er de små "konger" der gør sig til moralens strenge vogterer, og absolut skal give deres besyv med !


    Enig