Bedste FPS spil for tiden

  • Hvad er det bedste FPS spil for tiden?


    Har allerede HL2.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    Er vel BF2 tror jeg. :)


    Er der story mode i det eller er der kun online gaming?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Er der story mode i det eller er der kun online gaming?


    har alrig spillet det så det ved jeg ikke men ved der er online men ved ik med story mode.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Nej Mike!
    Kan du sige Counter Strike 1.6 :hb:


    C - o - u - n - t - e - r | S - t - r - i - k - e | 1 . 6


    Ja det kan jeg COUNTER STRIKE 1.6 men hvis det skal være af nyere spil så er det BF2 men ellers er CS kongen af FPS :boxing:

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Ja det kan jeg COUNTER STRIKE 1.6 men hvis det skal være af nyere spil så er det BF2 men ellers er CS kongen af FPS :boxing:


    Hehe, behøves vel ikke at være nyt. Men hvis han vil have storymode er det nok ikke Counter Strike 1.6 han skal spille. Men det var jo ikke let at vide eftersom han ikke skrev det i sin indlede post.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Hehe, behøves vel ikke at være nyt. Men hvis han vil have storymode er det nok ikke Counter Strike 1.6 han skal spille. Men det var jo ikke let at vide eftersom han ikke skrev det i sin indlede post.


    rigtig nok.


    Til Topic: eller hvis du vil have story mode så F.E.A.R et godt bud

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    har alrig spillet det så det ved jeg ikke men ved der er online men ved ik med story mode.


    Der er som sådan ikke nogen storymode i BF2, udover den lille forklarende tekst under load. Det er nok nærmere storytelling, end det er story mode vil jeg tro. Men ja, BF2 er et rigtig nice spil, men det kræver lidt PC kraft, samtidig med at det imo KUN skal spilles online. Singleplayer delen bliver meget hurtigt meget nedtur at sidde og spille. :D

  • Quote

    Originally posted by Expendable


    Der er som sådan ikke nogen storymode i BF2, udover den lille forklarende tekst under load. Det er nok nærmere storytelling, end det er story mode vil jeg tro. Men ja, BF2 er et rigtig nice spil, men det kræver lidt PC kraft, samtidig med at det imo KUN skal spilles online. Singleplayer delen bliver meget hurtigt meget nedtur at sidde og spille. :D


    hvis han vil have et godt FPS story mode spil så er F.E.A.R som jeg allerede har nævnt da en mulighed :D

  • Ville sige BF2, det er simpelthen et genialt fedt spil! Kræver dog en ok computer, men det kan stærkt anbefales :9xo


    F.E.A.R skulle også være fedt :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Battlefield 2 er virkelig fedt og guf for øjnene. Cod2 kan også anbefales.


    Helt enig.
    Online er BF2 virkelig fed...


    Selv spiller jeg meget på disse server:


    Danish Elite Killers #01 (køre BF2:SF)
    IP: 81.7.176.139 : 16567


    Danish Elite Killers #02 (køre BF2)
    IP: 81.7.176.146 : 16568

  • F.E.A.R og Call of Duty 2 er 2 ganske udmærkede bud :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • de populære spil er der ikk meget story mode i men så kunne man også bare prøve de klassiske spil som doom 1+2+final og red alert 1+2+2 yuri's revenge
    eller et helt andet