Guild Wars: Factions Preorder!

  • Hey!
    Jeg har tænkt mig at preorder en Guild Wars: Factions pakke fra coolshop.dk for 319kr, men forstår ikke helt hvad de mener. De siger pakken indeholder det rigtige og en preorder key så man kan spille i en måned før det er udgivet, selvfølgelig i Beta. "Vi sender pre-order udgaven til dig så snart den udkommer." - Får jeg så en ekstra pakke med den rigtige?
    Tror I det kan betale sig ? Eller er det bedst at vente til det udkommer ..

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    jeg ville vente til det udkom, jeg tror det kommer i to pakker


    Okay, tror jeg også men hvis det var enkelt. Hvis man får det så snart det udkommer, uden problemer osv, så er det vel okay eller?

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Okay, tror jeg også men hvis det var enkelt. Hvis man får det så snart det udkommer, uden problemer osv, så er det vel okay eller?


    ja det ville jeg mene

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    ja det ville jeg mene


    Okay så, tror jeg bestiller så. Ligemeget om man får 2 pakker, så kan man i det mindste spille i betaen indtil det udkommer :p Man skal vel ikke betale mere når det kommer ud efter preorder pakken?

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Okay så, tror jeg bestiller så. Ligemeget om man får 2 pakker, så kan man i det mindste spille i betaen indtil det udkommer :p Man skal vel ikke betale mere når det kommer ud efter preorder pakken?


    nej det tror jeg ikke ellers send en mail til dem og sprøg