XP ægte key eller ej !!!!

  • Hej alle


    Jeg vil lige høre om der er flere end mig der er faldet over denne ...
    Validerings fejl.
    Sidder til daglig og har med MANGE forskellige kunder at gøre.
    Min erfaring er at det har været på mange OEM beviser (altså Select aftaler)
    Hvad er jeres....


    Microsoft er HELT galt på den her, efter min mening, kan ikke være rigtig at folk skal til at betale IGEN for deres OEM licens......!!!! :boxing:


    PS: vores licens afd. er sat på sagen hehe ...

  • Har haft det med en fuji bærbar som siger den key der er på oem mærket ikke er korrekt når jeg vil bruge den til at installere windows.


    Hva gør man egentlig i sådan en situation... Det er allerede ved install den siger at key er forkert.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hmm....Jeg har problemet men jeg brugte bare systemgendannelse og stoppede derefter auto-update...



    Dybt latterlig måde at komme piratkopieringen til livs eftersom det åbenbart også går udover dem der har betalt de 1300kr en gang...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Hva gør man egentlig i sådan en situation... Det er allerede ved install den siger at key er forkert.


    Så gør man som jeg også har gjort før. Ringer til dem og siger at de lige må spænde hjelmen en omgang ;) Efter lidt snak frem og tilbage så får du en ny

  • Ok det må jeg jo lige prøve så... hvor ringer du hen med det ??


    Andre der har haft ringet og brokket sig over de her ting ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Ok det må jeg jo lige prøve så... hvor ringer du hen med det ??


    Andre der har haft ringet og brokket sig over de her ting ??


    Har aldrig selv ringet til Microsoft, da mit software som regel altid virker :) Men har efterhånden hørt man sige at de lige ringede til supportnummeret og blev venligt modtaget ;)

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Vi havde også 2 nye Fujitsu Siemens pcere på skolen for et stykke tid siden, præ-installeret XP. De kunne heller ikke gå igennem de første gange, men efter et par gange lykkedes det da :roller:


    Dette problem har jeg også haft men jeg også bare ringet til Microsoft og de giver mig udemærket support derfra...

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Hmm....Jeg har problemet men jeg brugte bare systemgendannelse og stoppede derefter auto-update...



    Dybt latterlig måde at komme piratkopieringen til livs eftersom det åbenbart også går udover dem der har betalt de 1300kr en gang...


    Synes sq ikke det er dybt latterligt da styresystemt bliver kopiert i masse vis og det er den enste måde de sådan kan komme det til livs på...


    hvorfor dog stoppe Auto update, ikke rent mel i posen? :$

  • Quote

    Nu skulle man rent faktisk godt kunne bruge auto update til sikkerhedsopdateringerne selvom man ikke har en lovlig Windows, men har ikke lige testet det.


    Hmm, hvad for en version af xp kører du med? 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • hmm fik også den valideringsfejl der, da jeg autoupdatede min lillebrors computer. Det er også en OEM licens. Men sker der noget ved det? For det funker da fint nok, udover at der står det ikke er en ægte kopi og der kommer et lille balloon tip.

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Husk nu at hvis du har OEM winxp og skal skifte bundbræt, så skal du købe en ny winxp! 8o


    Total nedern når man har OEM og snart skal skifte bundbræt :boxed:


    Hvad er det for noget at sige?


    Quote

    Originally posted by Burger


    Hvad kommer det sagen ved? Har jo skrevet jeg ikke har mulighed for at teste om det passer - ergo må jeg jo have en lovlig Windows XP. Men hvis du gerne vil vide det, så er det en engelsk Pro.


    engelsk Pro ftw :razz:

  • Quote

    Hvad kommer det sagen ved? Har jo skrevet jeg ikke har mulighed for at teste om det passer - ergo må jeg jo have en lovlig Windows XP. Men hvis du gerne vil vide det, så er det en engelsk Pro.


    Rolig nu, driller bare. :)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .