Windows Vista B2

  • Hey folks.. så fik jeg endelig afprøvet det nye Vista beta.. Men der er altså nogle ting der er træls.


    Jeg har installeret mit trådløse netkort, men når jeg vil forbinde til hot-spottet siger den den er "Out of reach".. Uanset hvor meget signal den siger der er? Er der nogen der evt. ved om det er en bug man kan rette? Jeg har set folk installere deres trådløse netkort på Vista B2, så jeg ved det ikke er umuligt..

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    tror jeg ik det er KarGa da der os kom en Windows Vista Beta 1 jo


    Derfor jeg spørger jo ;)


    Men så vidt jeg husker er 5308 den første version, hvor der kun mangler småfejl og optimeringer... Så ku være meget sandsynligt han havde fat i den

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Derfor jeg spørger jo ;)


    Men så vidt jeg husker er 5308 den første version, hvor der kun mangler småfejl og optimeringer... Så ku være meget sandsynligt han havde fat i den


    når han skriver beta 2 er det sandsynligvis december-releaset tror jeg. jeg kan sgu ikke huske nummeret.

  • Hvad er det for et trådløst netkort du benytter?


    Jeg har selv haft BETA2 (build 5308 til 32-bit) inde at vende via en MSDN subscribtion på arbejdet, og der spillede det trådløse allerede fra starten uden installation af yderligere drivers. Det var via et Intel® PRO/Wireless 2200BG.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har det D-Link Airplus DWL-520+ !


    Og ved egentligt ikke hvad det kører over, men det er Windows Vista Beta 2.. Jeg har selv været inde og hente driver til den på D-link's hjemmeside, og installeret den via "Manage".. Den kan også vise de trådløse netværk rundt omkring (går på efterskole), men den kan ikke connecte.. Siger "Network is not in range".. men den viser fuld forbindelse, og når jeg går ind i mit XP er der skam fin signal!


    What to do?