Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. marts 2006, 17:40

Hey

Står og skla flashe mit ASUS bundkort med en ny bios.. Men hvordan gør man det når man INGEN fat 32 partion har på sin hd, samt intet diskdrev har?

man kan vel ik gøre det fra win?

2

torsdag, 2. marts 2006, 17:44

Så download Paration Magic og opret et lille fat-32 drev...

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

torsdag, 2. marts 2006, 17:45

Citeret

Originally posted by celfa
Så download Paration Magic og opret et lille fat-32 drev...

må være muligt uden at sku til at gøre det crap ?

4

torsdag, 2. marts 2006, 17:47

Hvilket Asus bundkort har du ?

Med de fleste Asus kort følger der et program med på din drivercd "Asus Update" som bruges til at opdatere bios fra windows.

5

torsdag, 2. marts 2006, 17:50

Citeret

Originally posted by Icemann

Med de fleste Asus kort følger der et program med på din drivercd "Asus Update" som bruges til at opdatere bios fra windows.

Jeg har et ASUS A8n-e

der er asus update med, men kan ik instalere det. Har prøvet at hentet det nyeste, har prøvet at reinstall xp, får altid bare denne her fejl:

NT Service registry Error! Please Reboot NT and run again

får dog den fejl lige meget hvor mange gange jeg rebooter :(

6

torsdag, 2. marts 2006, 18:01

Citeret

Originally posted by StarF

Citeret

Jeg har et ASUS A8n-e

der er asus update med, men kan ik instalere det. Har prøvet at hentet det nyeste, har prøvet at reinstall xp, får altid bare denne her fejl:

Humm øvøv :(

Er din XP med SP2 ?

7

torsdag, 2. marts 2006, 18:02

Citeret

Citeret

Originally posted by StarF

Citeret

Jeg har et ASUS A8n-e

Humm øvøv :(

Er din XP med SP2 ?

ja det er den og min ram kan ik køre 400mhz før jeg får den bios opdateret.. *suk*

8

torsdag, 2. marts 2006, 18:31

http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html
Det virker på næsten alle nundkort. Ved dog ikke om det duer med Asus, som vist bruger AMIbios?

9

torsdag, 2. marts 2006, 18:37

Citeret

Originally posted by SlackeR
http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html
Det virker på næsten alle nundkort. Ved dog ikke om det duer med Asus, som vist bruger AMIbios?

ser ud til det virker eller næsten gør.. kan gemme min gamle bios men den siger når jeg vælger update og så min nye bios fil at det ik er en bios fil.. hmm

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.