Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 2. marts 2006, 12:10

Hej igen!

Et hurtigt spøgsmål fra kæresten, som jeg ikke kan finde på google!

Er det muligt at have alle 3 the sims 2 expansion pack, installeret på samme spil, så hun kan få alle de nye ting fra hver update, på samme tid?

Håber i forstår mit spørgsmål!

På forhånd tak herfra :drink:

3

torsdag, 2. marts 2006, 12:16

Hvis jeg forstår dig korrekt, så spørger du, om det er muligt at have ALLE exp. packs installeret på samme tid. Og ja, du kan sagtens installere alle pakkerne, så de allesammen ligger til det oprindelige spil. :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Expendable" (02.03.2006, 12:19)

4

torsdag, 2. marts 2006, 12:40

Okay, Vi vidste godt man kunne dette på the sims 1, men ikke helt sikker med 2'eren!

Så må kæresten jo ud og købe sig fattig i de spil ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.