Flash invitationer

  • Står og skal sende invitationer ud,og ovevejde om disse fandtes som flash eller anden smart måde at fremsende en invitation via mail eller på CD.


    Det skal passe til en der skal have peber på sin 30års fødselsdag

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Du ska nok regne med, at de fleste du sender til sikkert har et virusfilter, der kategorisk blokerer flash filer...


    Men ellers.. hva er det så du spørger om...?


    Sikkerheden skal jeg nok tage højde for.


    Hvad mener du med hvad jeg spørger om?


    Jeg leder efter en flash invitation til en fødselsdag eller en anden smart måde at lave anderledes invitationer

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Du ska nok regne med, at de fleste du sender til sikkert har et virusfilter, der kategorisk blokerer flash filer...


    Men ellers.. hva er det så du spørger om...?


    Det tror jeg så langt fra de fleste har.


    Outlook blokere måske for billeder til man højre klikke og henter men ellers er det sgu de færeste der har noget der dækker de ting af :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Flyttet

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Det tror jeg så langt fra de fleste har.


    Outlook blokere måske for billeder til man højre klikke og henter men ellers er det sgu de færeste der har noget der dækker de ting af :(


    Er det ikk nærmest standard at få det med enten til sit webhotel, sin internetudbyder email eller f.eks. gmail...?

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Er det ikk nærmest standard at få det med enten til sit webhotel, sin internetudbyder email eller f.eks. gmail...?


    Venligst stop OT