1

onsdag, 1. marts 2006, 23:18

Hey, jeg har nogen billeder jeg helst ikke vil have at folk skal se, hvordan sætter jeg et password på?

Jeg har prøvet under files i winrar så står der noget med set default password, men når jeg prøver at sætte det kan jeg bare åbne filen uden at skulle skrive noget password, så hvordan gør man?

2

torsdag, 2. marts 2006, 00:28

Citeret

Originally posted by købkøb
Hey, jeg har nogen billeder jeg helst ikke vil have at folk skal se, hvordan sætter jeg et password på?

Jeg har prøvet under files i winrar så står der noget med set default password, men når jeg prøver at sætte det kan jeg bare åbne filen uden at skulle skrive noget password, så hvordan gør man?

Makér tingene som du vil have zippet -> højre klik -> Add to archive.. -> Advanced -> Set password.

3

torsdag, 2. marts 2006, 03:43

Tak.. Det virkede.. Eller på en måde gjorde det...

Nu er det sådan at hver gang jeg vil se på 1 af billederne skal jeg skrive koden, altså ikke når jeg åbner filen, men først når jeg prøver at åbne hvert enkelte billed?

Er der en måde man kan gøre sådan at man bare skriver 1 kode når man åbner filen?

4

torsdag, 2. marts 2006, 06:16

Citeret

Originally posted by købkøb
Tak.. Det virkede.. Eller på en måde gjorde det...

Nu er det sådan at hver gang jeg vil se på 1 af billederne skal jeg skrive koden, altså ikke når jeg åbner filen, men først når jeg prøver at åbne hvert enkelte billed?

Er der en måde man kan gøre sådan at man bare skriver 1 kode når man åbner filen?

Tror jeg desværre ikke.. Du må så bare ligge billederne på eks. skrivebordet imens nu kigger på dem :))

5

torsdag, 2. marts 2006, 11:28

Nå ok... Men mange tak for hjælpen...

6

torsdag, 2. marts 2006, 11:37

Jeg har brugt Folder access i stor stil. Det er gratis i det omfang at du kan låse 3 mapper på en gang .

Det er hurtigt og superlet - og jeg har gjort mit for at prøve at knække det og det er ikke lykkedes endnu ;)

7

torsdag, 2. marts 2006, 12:32

Bruger altid bare windows egen adgangsstyring. Så længe det er en NTFS disk kan du jo sagtens sætte den til enkelte brugere er de eneste der har adgang.
Det hjælper selvfølgelig ikke hvis alle benytter den samme bruger.

8

torsdag, 2. marts 2006, 16:27

Citeret

Originally posted by Aerial
Jeg har brugt Folder access i stor stil. Det er gratis i det omfang at du kan låse 3 mapper på en gang .

Det er hurtigt og superlet - og jeg har gjort mit for at prøve at knække det og det er ikke lykkedes endnu ;)

Ja det bruger jeg også :9xo

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.