Apple Mac !

  • ja, men jeg kan bare ikke huske hvor eller hvad det hedder... Det virker ikke kun til intelbaserede macs, men også stort set alle de gamle CPU typer, G5, G4 og G3


    men jeg tror at der findes en version af WINE til mac...


    ang. om de kommer til mac... BF2 og GW måske, Steam og co.: næppe, og dog alligevel, hvis valve trænger til at tjene flere gysser

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Tigerplayer ().

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    ja, men jeg kan bare ikke huske hvor eller hvad det hedder... Det virker ikke kun til intelbaserede macs, men også stort set alle de gamle CPU typer, G5, G4 og G3


    men jeg tror at der findes en version af WINE til mac...


    ang. om de kommer til mac... BF2 og GW måske, Steam og co.: næppe, og dog alligevel, hvis valve trænger til at tjene flere gysser


    Men virker BF2 Steam og GW så også?

  • ja der findes wine versioner til mac, da de begge er bygget på en Unix kerne.


    Du skal dog regne med at bruge lang tid på at sætte den op, så den fungere 100% optimalt. :)


    ellers virker Microsoft Virtual PC for mac også til dette formål

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    ja der findes wine versioner til mac, da de begge er bygget på en Unix kerne.


    Du skal dog regne med at bruge lang tid på at sætte den op, så den fungere 100% optimalt. :)


    ellers virker Microsoft Virtual PC for mac også til dette formål


    Kan du anbefale det?


    Min lillebobs skal have ny pc og mor (også jeg selv) er helt vild(e) med Imag G5 dag dens størrelse er optimal.


    Men han skal kunne spille diverse spil, BF2 GW og Steam, ellers er det en nitte.