Rettet mod brugerne af Thunderbird 1.5 (Sløv som bare pokker)

  • Er der andre som oplever at Thunderbird 1.5 er utrolig sløv?


    Synes den ældre version kørte meget bedre. Den var frisk og hurtig, hvilket jeg ikke kan sige om 1.5. Egentlig stået på længe, dog først lige taget mig sammen til at spørge, da en m8 oplever noget lignende.


    Når jeg klikker på en ny mail, så hænger programmet lidt 2 sekunder eller lignende. De mails der er læst er hurtige at klikke rundt imellem. Det er kun nye og ulæste mails. Programmet hænger også en del når den skal tjekke samt hente mails.


    Skal dog en af de nærmeste dage have spanden installeret om, og kan da prøve at oplyse om problemet stadig er der.


    Såfremt man ikke er en bruger af Thunderbird, og eventuelt ikke har noget konstruktivt at komme med, så bedes man holde sin kommentar for sig selv.

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Tjoh både og vil jeg sige. Synes godt den nogle gange hænger, en lille bitte smule, men er godtnok ikke noget jeg har hængt mig i må jeg sige :) Kan jo også være fordi den skal loade billederne ?


    Det er uanset indhold.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det er uanset indhold.


    Jeg er ikke thunderbird bruger men tager alligevel chancen og kommer med et forslag.



    KAN det være en indbygget virus scanner, anti add ware, firewall osv osv der kunne skabe dette "Lag" som jeg vil kalde det ?


    Syns jeg ihvertfald tit jeg oplever med mit Outlook express da mit antivirus + spamfighter tjekker mine mails.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Er det umiddelbart ikke ...

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Hmm jeg bruger selv 1.5 og har ikke nogen problemer. Hænger hverken ved nye eller gamle meddelser. Så ligner altså ikke, at det er et generelt problem...


    Godt nok, så burde en re-install af dåsen nok hjælpe lidt. Eller det håber jeg da bla. vil hjælpe på problemet.