MSN / Trilian

  • Hey.


    Jeg har et STORT problem....


    Jeg kan sgu ikke logge på MSN via Trilian mere.


    Det hele startede i går da jeg var inde på http://www.Passport.com for at se om man kunne lave sit MSN-navn om uden at skulle til at flytte guttterne / gut-inderne fra sin MSN liste. Jeg loggede ind og kiggede lidt, men lavede ingen ændringer.


    Da jeg så prøvede at logge på MSN bagefter, så ville den ikke logge på.


    Den skriver bare :


    [14:25] *** Creating connection "MSN@GrillRotten.dk"
    [14:25] *** Server Error: Connection to MSN failed because the servers are too busy. Please try again later.
    [14:25] *** Lost connection to server. Err 0:0


    .... Det har den gjordt siden i går aftes. Nogle der har en løsning ?

  • Jeg har desværre ikke nogen løsning. Jeg oplevede nogenlunde det samme, for et stykke tid siden, da jeg som dig gik ind på Passport. Efter det havde jeg samme problem. Ingen kontakt X( Jeg har helt droppet MSN og hvad der hører med, da det alt i alt kun gav mig grå hår - og dem vil jeg s.. ik' ha' flere af. ;) Har nok i forvejen :D

  • hmm min MSN virker fint nok i Trillian lige nu - men der har været problemer det sidste stykke tid

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    hmm min MSN virker fint nok i Trillian lige nu - men der har været problemer det sidste stykke tid


    Ja, det har altid virket, men ikke efter jeg gik ind på Passport.com ..... Har dog fundet en udvej. Jeg oprettede en ny bruger, men beholdte dem på min liste... Så nu virker det igen. ;)