Trælst/trist/irriterende

  • Hvad fanden skete der egentlig...
    Når jeg skal se film på computeren sker der noget man kan kalde en irriterende bonus...
    Der er kommet et symbol på min skærm der flagrer rundt som en f***ing flagermus,det sker uanset hvilken afspiller jeg bruger,(winamp/mediaplayer/bsplayer) de film der ikke funker er bin/cue filer..
    Jeg har prøvet at hente nye codecpacks, det ændrer intet..
    Hvad fanden sker der?
    Hvis der er nogle der kan hjælpe vil jeg være evigt taknemmelig, og på alle måder forsøge at bevare respekten for de mennesker der på fantastiske måder forstår at tilegne sig den viden, der fortvivlende nok ikke er undertegnede beskåret.


    Med Ærbødig Hilsen



    Kioskbaskeren

  • Jeg ved ikke hvad fejlen er men du kan prøve med dette program http://www.videolan.org/pub/vi…win32/vlc-0.6.0-win32.exe
    Det kan afspille alle formater (alle dem jeg har prøvet) og det kan også afspille filer der ikke er fuldt downloadede og så´n....

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Dalingo; Du er jo den evige respekt værd!
    Det program virker bare, det betyder farvel til de andre skodprogrammer :D


    Kioskbaskeren takker og bukker :):)

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Øhh kan du ikke tage et screenshot af det.. Tror du ikke du er kommet til at slå markørspor,eller hvad det hedder,til..?!



    markørspor??
    det ved jeg ikke...
    men det er kun enkelte filer de føromtalte afspillere kikser på, men det er np nu ;)
    Dalingo smed løsningen på bordet.
    og nu skal far se film 8)