Anbefalinger af nye spil

  • Hejsa :D


    Overvejer at købe nogle nye PC spil.. Men kan ikke helt finde ud af hva der er godt og hvad der er skidt.. Jeg kan godt lide lidt af hvert, BF2 - HL2 - FarCry - CS, men bare kom med jeres bud på hvilke spil der er fede for tiden, og hvad i spiller i øjeblikket :idea:


    Kom glad :hb:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Hvis du ikke allerede har prøvet det, det er great. Har spillet det flere gange igennem nu. Ghost Recon serien, der er et nyt i/på vej i butikkerne.


    Edit: Havde helt glemt Call of Duty 2, har ikke fået prøvet det med den nye dualcore/HT patch. Men puha det trækker tænder ud, hvis man slår noget af alt øjen guffet til. :ohmy:

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet en gang, sidst af jesdals ().

  • dod source er et rigtigt fedt online spil

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Det ser da klasse ud, det må jeg lige prøve når jeg kommer hjem.


    Det er ikke noget særligt, men udmærket når man tænker på det er gratis.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Det er ikke noget særligt, men udmærket når man tænker på det er gratis.


    Du har slet ikke tid til at sidde her og komme med så dårlige kommentarer.
    Tilbage til arbejdet!


    Det er ikke noget der hedder "udmærket når man tænker på det er gratis."
    Det er ligesom at sige "Bøffen var god til prisen" og det kan man heller ikke.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Du har slet ikke tid til at sidde her og komme med så dårlige kommentarer.
    Tilbage til arbejdet!


    Det er ikke noget der hedder "udmærket når man tænker på det er gratis."
    Det er ligesom at sige "Bøffen var god til prisen" og det kan man heller ikke.


    Likewise.


    Men okay, det stinker så. Gratis eller ej. Det er sådan en slags WipeOut hvor bilerne så ikke flyver. Det er mega ringe.

  • Øhm... Tror lige jeg redder min tråd inden det går helt :offtopic:... Tak alle sammen, andre spil ?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • et spil som FEAR er rigtig godt hvis dit system kan trække det med alt øjenguf på...

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Originally posted by Supermee
    Guildwars er et rigitgt fedt spil :D


    Er det meget anderledes end WoW? Tager det lang tid at "gennemføre" ?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Hvis penge ikke er et problem, synes jeg virkelig guild wars og WoW er AT ANBEFALE, de er mega godt lavet, men jeg spiller nu WoW for tiden, har spiller lidt for meget guild wars :D:D:D :oops:

  • hvorfor siger du hvis penge ikke er et problem, guild wars er gratis???? Men det er rigtig fedt, og fear er osse overdrevet fedt. hvis du kan lide tactical fps så er brothers in arms +bia earned in blood noget for dig, de for fede

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Hvis du kan køre BF2 med 4xAA så er det også et virkeligt flot spil og med teamspeak bliver det også en taktisk perle.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by tomaszo
    hvorfor siger du hvis penge ikke er et problem, guild wars er gratis???? Men det er rigtig fedt, og fear er osse overdrevet fedt. hvis du kan lide tactical fps så er brothers in arms +bia earned in blood noget for dig, de for fede


    Det er skam ikke gratis, koster vel 300-400 alt efter hvor Du køber det, Det er vel det han mener, men der er så til gengæld ikke noget månedligt gebyr.

  • Ja det var det han mente, ikke at selve spillet er gratis men at man ikke skal betale hver måned som man skal med skod wow.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9