Program til at opdatere alle drivere?

  • Findes dette?


    Gider næsten ikke til at skulle finde alle drivere for alt mit hardware.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Tja, vi er jo for det meste,nødt til at gå den lange vej til hver enkel producents HP og downloade drivers, siden microsnot fjernede sin downloadside.
    Desværre har jeg opdaget at hvis din Hw er ældre end et par år så kan du ikke finde drivers til det.

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • evt med nlite ? men det gemmer jo bare indstillinger osv..


    hvad var det den jeg brugte til win 2k ....bigfix.com eller lignende mener jeg det hed...ved ikke om det eksisterer endnu.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • der er faktisk flere programmer, hvor det går ind og tjekker med en database. Det er gratis dertil, men efter det når du vil hente noget fra deres hp så koster det vidst 25 us$, men så får du også efter deres udsagn også de nyeste drivere hele tiden.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    der er faktisk flere programmer, hvor det går ind og tjekker med en database. Det er gratis dertil, men efter det når du vil hente noget fra deres hp så koster det vidst 25 us$, men så får du også efter deres udsagn også de nyeste drivere hele tiden.


    kunne man få et link til en af disse :idea: