IE7 Beta fyldt med fejl

  • Kommer ikk som en overraskelse....|ghost| herinde fra fandt den, blev vi os enige om at vente lidt...det er jo microsoft :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Kommer ikk som en overraskelse....|ghost| herinde fra fandt den, blev vi os enige om at vente lidt...det er jo microsoft :))


    Yep, m$ produkter er altid fyldt med fejl...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Lur mig om personen, der har skrevet artiklen ikk er stor tilhænger af FF...


    Havde man da regnet med at den var helt fejlfri? Det er jo ikk det vilde at den ikke er kompatibel med nogle anti-malware programmer, det er jo netop det en beta test er til for! Den er til for at man kan teste programmet i flere forskellige miljøer, da det ville være usandsynligt at udgiveren kan teste alle forskellige hardware/software konfigurationer


    Og mht. det sikkerhedsproblem... de nævner 1..? Wow :crazyeyes:


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer


    Yep, m$ produkter er altid fyldt med fejl...


    Jeg gad godt se dig lave et 100% fejlfrit program :))

  • FF tilhænger eller ej, så kommer det nu altså heller ikke bag på mig.


    Som noget helt andet, kan det så ikke også passe at nogle af de lovede funktioner i Vista bliver udskudt til Vienna (eller hvad den nu hedder)?

  • buuuhuuu en beta med fejl det er da noget nyt .


    det kan godt være ms har fejl men Firefox er dog det værste LO..



    holder mig til avant

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    det kan godt være ms har fejl men Firefox er dog det værste LO..


    Nu er du jo ikke spor bedre end dem der tuder om MS ;)



    Selvfølgelig er der fejl i en BETA, det er der ved alle producenter. Det er staks værre med de fejl der gang på gang bliver fundet i de versioner der bliver udgivet som FINAL. Desværre er det nok ikke muligt at lave 100% fejlfrit software, med alle de forskellige hardware og software kombinationer der findes.


    Valg af browser er et spørgsmål om preferencer, og enhver har lov til at vælge hvad de har lyst til, så måske det var en idé at komme videre fra den normale flamewar?

  • Tror det fleste af jer, der brokker jer, ikke aner hvor svært det er at lave et program ( også bare et lille et)
    Og så forestil dig et i IE7 klassen

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards