Filoverførsels porte til messenger 7,5

  • Hey jeg sidder og leger lidt med Reason, et musik program, og jeg kan godt lide at få feedback på det jeg laver og har en kammerat som også selv laver musik i reason, men vi kan ikke sende noget som helst til hinanden, det underlige er at jeg godt kan sende til 1 person men har har vist ikke firewall på... jeg har fjernet windows firewall, og min internetudbydders firewall er også fjernet, så det er kun den hos mig som der skal gøres noget ved tror jeg. Jeg har tilføjet msn til listen over "gode" programmer flere gange, men det hjælper vist ikke og jeg har også geninstalleret msn uden held... så jeg sad lidt og håbede på at nogen kunne hjælpe mig med at ordne de skide porte for nu er det bare ikke sjovt mere :(


    på forhånd tal

  • Quote

    Originally posted by Burger


    .mp3 er en yderst dårlig idé. Dem bliver der nemlig også spærret for.


    Plejer da uden problemer at kunne sende Mp3 filer. Har msn 7.5 og ingen patch. Det eneste jeg ikke kan sende er .exe filer

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD


    Plejer da uden problemer at kunne sende Mp3 filer. Har msn 7.5 og ingen patch. Det eneste jeg ikke kan sende er .exe filer


    Nemlig.. Jeg kan også sagtens sende mp3 filer til mine venner.. intet problem der!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-