Hva sker der for mit SETI@home?

  • Får denne besked:
    Can't connect to internet; will try again. (Error -27;0)


    Det skal lige siges at jeg altså godt kan koble på internettet, er på 24/7.....


    Nogen der kan fortælle hva der er galt?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvad har du prøvet for at løse problemet ?


    Lukket programmet ned et par gang, hjalp ikk...
    Tjekket om indstillingerne var iorden, hjalp heller ikk..
    Genstartet computeren, hjalp heller ikk..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Okey. Har du prøvet at geninstallere programmet ?... ;)


    Nej, mister jeg så ikke alle de resultater jeg har lavet?
    Eller er det et dumt spørgsmål?


    Nu det er dig jeg snakker med rotte, kan jeg så ændre min email som jeg er registreret med? og hvordan laver jeg mit navn så det også fungerer som link til min hp?

  • Quote

    Originally posted by cla
    Nej, mister jeg så ikke alle de resultater jeg har lavet?
    Eller er det et dumt spørgsmål?


    Nu det er dig jeg snakker med rotte, kan jeg så ændre min email som jeg er registreret med? og hvordan laver jeg mit navn så det også fungerer som link til min hp?


    Nej, du mister KUN den enhed du er i gang med at arbejde på. Ikke andet.


    Du kan ændre din Email inde på :
    http://setiathome.ssl.berkeley.edu/account_area.html


    Nej, jeg tror ikke du kan gøre dit navn til et link...

  • Quote

    Originally posted by cla
    http://setiathome.ssl.berkeley…his.dk&cmd=user_stats_new


    havde du en kommentar til dette?


    ... Hvor lang tid er du om at lave en SETI-enhed hvis din computer står idle og SETI dermed får 100% CPU-kraft ?.... Det kan man jo ikke se ud fra ens tider inde på ens stats, da det er jo er blandet.


    EDIT :


    PS. Hvordan i helvede kan det være du kan få dine RAM på dit GFX 70 mhz højere op, men din core kun 30 mhz ?????


  • Ved det ikke... Men det er skide irriterende, har endda sådan en klods her på:
    http://www.try-this.dk/billeder%20af%20min%20com.htm

  • Quote

    Originally posted by cla
    Tror det er knap 4 timer...


    ----


    Ved det ikke... Men det er skide irriterende, har endda sådan en klods her på:
    http://www.try-this.dk/billeder%20af%20min%20com.htm


    Okey. Lyder da fint nok. Det er vist noget ligende hvad min er om det. Så vidt jeg husker, så er min 3 timer og 50 min om en enhed eller noget i den retning.... Min gamle P2-450 er ca. 11-12 timer om en enhed... Det er med den jeg har kørt de fleste SETI-enheder.... Det gør jeg dog ikke mere... *GG*


    Okey... MEGET spøjst.... Så virker den jo ikke som man skulle den ville gøre... Hmm... Så er dit kort vist ikke så OC-venligt...


    Min core på mit R9100 vil godt gå ~30% over med standard-køling og ~10% på RAM´ene.


    Ser dog frem til at få et nyt kort når en af mine første ordenlige lærlinge-lønninger kommer..

  • Hvis jeg har en stor download igang (linux f.eks) så lar jeg bare com køre om natten og et par gange har det resulteret i at den tog 11 timer om en énhed 8o
    men hvis downloaden kører og jeg sidder og surfer så tar det ca 4 timer for en enhed 8o


    Ska lige have pillet kortet ud for at se om der er den rigtige mængde kølepaste på, tror måske det er der problemet ligger....

  • Quote

    Originally posted by cla
    Hvis jeg har en stor download igang (linux f.eks) så lar jeg bare com køre om natten og et par gange har det resulteret i at den tog 11 timer om en énhed 8o
    men hvis downloaden kører og jeg sidder og surfer så tar det ca 4 timer for en enhed 8o


    Ska lige have pillet kortet ud for at se om der er den rigtige mængde kølepaste på, tror måske det er der problemet ligger....


    Ja, den bruger jo kun den CPU-kraft der er i overskud.... Smart nok ellers. *G*


    Ja, du skal nok gøre et eller andet for virker lidt mystisk at din core er så dårlig til OC... Den skulle da gerne kunne klare lidt mere end ~10% skulle jeg da mene... 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Ja, du skal nok gøre et eller andet for virker lidt mystisk at din core er så dårlig til OC... Den skulle da gerne kunne klare lidt mere end ~10% skulle jeg da mene... 8)


    Ja det skulle jeg også mene 8)
    Kan det have noget at gøre med at den havde kørt srtandard i lang tid før jeg begyndte at OC?
    Mener at Hercules plejer at lave oc venlige kort?

  • Quote

    Originally posted by cla
    Ja det skulle jeg også mene 8)
    Kan det have noget at gøre med at den havde kørt srtandard i lang tid før jeg begyndte at OC?
    Mener at Hercules plejer at lave oc venlige kort?


    Næ, det skulle ikke være noget problem, men en god kølepasta er jo aldrig af vejen. ;)


    Joh, Hercules er nu ikke så ringe syntes jeg..... Mit Radeon9100 er et Hecules.... Er fuldt ud tilfreds med det. Der har aldrig været problemer med det. Bare det at jeg stoler nok på standard-kølingen til at lave det overclock jeg har syntes jeg siger en del. Men jeg står nu med nogle blæsere og nogle smådele jeg ikke lige ved hvad jeg skal bruge til, så det kunne være det er tid til at lege lidt med kølingen på det kort. Har endda et par 112 CFM blæsere, men det vil nok være lidt for brutalt... *GG*... og støjende. *G* Jeg er ikke meget for støj. *G*

  • Min com støjer lidt for meget.... cpu blæser, ram køling (aktiv thermaltake, støjer dog ikke), chipset standard aktiv køler, grafikkort køler, 1* 80 mm case fan, 2* 120 mm case fans 5 og 6v, de støjer ikke meget for sig selv men sammen er det faktisk lidt træls :]


    Derfor jeg arbejder på h2o ;)