Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 1. februar 2006, 20:06

Hey tweak'ere!
Jeg har lavet et lille mod til BF2 hvor det meste ingame tekst er blevet oversat til dansk. Det er ganske morsomt i forhold til standard :) Det er dog endnu i BETA stadiet, og jeg kunne derfor godt bruge lidt feedback for at få nogle fejlmeldinger osv.

Filen skal pakkes ud for derefter at smides ind i bf2folder/mods/bf2/Localization/English
Husk at lave en backup af den gamle English.utxt

Version 0.1 BETA
Jeg har testet den i en halv times tid inde på en dansk pb aktiveret server, og det forløb uden problemer, men;

Brugen og installationen af dette minimod er på eget ansvar!

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

2

onsdag, 1. februar 2006, 21:27

Er det muligt at ændre teksten?

Edit*Fandt ud af det

Ville anbefale ikke og kalde Squad for bande. Squad er helt fint.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (01.02.2006, 21:29)

3

onsdag, 1. februar 2006, 21:47

Enhed ville nok være mere korrekt, men det kan jo hedde så mange ting.

Localization filerne er ikke under punkbuster systemet, du kan pille lige så meget du vil med dem.

4

onsdag, 1. februar 2006, 21:55

Citeret

Originally posted by RAC
Er det muligt at ændre teksten?

Edit*Fandt ud af det

Ville anbefale ikke og kalde Squad for bande. Squad er helt fint.

Det er også et funmod. Mange af oversættelserne stammer fra forslag fra BF2 communitiet på www.bfgeeks.dk - Da jeg ikke kunne oversætte det 100% korrekt pga. æ,ø,å fejlen, besluttede jeg mig for at oversætte de fleste ting til noget andet end originalen. Hvis folk vil se squad istedet for bande kan de jo bare benytte originalen ;)

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

5

torsdag, 2. februar 2006, 00:30

Nåh jah okay, lidt ligesom i cs hvor alle stemmerne blev skiftet ud med godt gammelt davs jysk.

Synes bare at bande lyder for krimininelt.

Squad:
Engelsk-Dansk) (i fodbold) trup; hold; mandskab (fx the manager was told there is no money available to reinforce the squad); (mil.) (lille) hærenhed; afdeling; enhed (fx bomb disposal squad);
* Robson to announce squad for match against Liverpool tomorrow.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (02.02.2006, 00:32)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.