Fps-drop med x850pro i bf2

  • Hej Drenge, jeg har en kammerat der har købt dette gfx og han oplever seriøs fps-drop i bf2. falder fra ca 100 til 20-30 8o
    er der nogen der har nogle guldkorn i forhold til indstillinger????

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    Hej Drenge, jeg har en kammerat der har købt dette gfx og han oplever seriøs fps-drop i bf2. falder fra ca 100 til 20-30 8o
    er der nogen der har nogle guldkorn i forhold til indstillinger????


    Jeg kan da godt forstå at hans P3 800 MHz ikke kan klare det, og slet ikke med SD-Ram..


    Hvis vi skal hjælpe dig, så skal vi kende lidt mere til systemet.

  • nah det troede jeg nu ikke, da det sandsynligt drejer sig om indstilling af gfx.
    han havde ingen probs med sit gamle gfx.
    Det var bare hvis der var nogen der havde et magen til og kendte til problemet.
    Det skal lige siges at jeg kun snakkede kort med ham i går ved midnatstid :rolleyes:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Nu har han vel husket at geninstallere driveren efter han skiftede kortet, ikke ?


    Derudover skal det lige siges at det kan være en god idé at slette cache filerne til BF2 en lade den genopbygge dem.


    \\Dokumenter\Battlefield 2\mods\bf2\cache\


    Slet samtlige (eller den enkelte) mapper derinde, og start Battlefield som normalt.


    Hver gang man ændrer grafik-indstillingerne bliver der lavet en ny mappe, den fylder kun 21MB, og der ligger en 6-700 filer i den, men det hjælper alligevel.