Crashday demo

  • Så er der en demo af det kommende bil/kamp-spil CrashDay


    Kan hentes her : http://www.dailyrush.dk


    Edit: Har nu prøvet det, det er da meget pænt..... meen jeg synes at den lagger på min maskine her og det er i 1024x768 opløsning, som er det højeste demo'en kan gå op i.
    Grafikken er rigtig flot, men styringen synes jeg er lidt 'slasket' i det, måske også på grund af demo-banen er på græs, det går lidt bedre inde i stunt-stadion'et.


    Edit 2:
    Multiplayerdelen i spillet er suveræn, Pass the bomb er vild, man kører med en bombe som man giver videre ved at køre ind i de andre, man skal så slippe af med den inden et bestemt stykke tid, ellers BOOOOOM!

  • Quote

    Originally posted by John H
    Så er der en demo af det kommende bil/kamp-spil CrashDay


    Kan hentes her : http://www.dailyrush.dk


    Er lige ved at dl det nu, så jeg kan ikke fortælle lige nu hvor godt det er (håber det er godt :-) )


    Hvor fedt. Det spil har jeg nok ventet på i tre år eller sådan :D
    Og så kommer det når min computer er teh suxxorzz :(
    Så må der reinstalles.

  • Det lyder da rigtig spændede :) Går da lige igang med at downloade.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Hvem skriver 1024 er max?


    Det gjorde jeg, kunne ikke se højere opløsninger, men jeg har nok ikke haft tålmodighed nok :pokey: , kigger lige på det når jeg kommer hjem.

  • Nogen der gider spille multiplayer? :) jeg ka ikk connecte til world server pga firewall, men ka connecte direkte til en andens IP :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Nogen der gider spille multiplayer? :) jeg ka ikk connecte til world server pga firewall, men ka connecte direkte til en andens IP :)


    Jeg prøver at starte en server lige nu, så må vi se om det virker :-)

  • Quote

    Originally posted by John H


    Jeg prøver at starte en server lige nu, så må vi se om det virker :-)


    Ip 83.72.184.99.


    prøver

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • hehe var meget sjovt :P mistede forbindelsen for 2min siden desværre. ka være du crashede..
    Men var sjovt tak for spillet :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    hehe var meget sjovt :P mistede forbindelsen for 2min siden desværre. ka være du crashede..
    Men var sjovt tak for spillet :D


    Ja min forbindelse røg sig en tur, ved ikke hvad der skete, men det var sjovt så længe det kørte 8)

  • Når jeg prøver at starte spillet, så popper der et vindue frem, hvor der står "A required security module can not be activated. This program can not be executed."


    -Nogen der ved hvad dette betyder, og hvad der evt. kan afhjælpe det ?