ASUS MyLogo2

  • Er der nogle som har den fjerneste anelse om hvor dette program kan hentes? Jeg har forsøgt alle steder, inklusiv ASUS' egen hjemmeside.


    Der følger kun den første udgave af MyLogo med på min driver-cd, men bundkortet skulle kunne understøtte MyLogo2. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde det. :$

  • men jeg mener faktisk at det er indbygget i Asus update softwaren, så man kan lave en moddet bios med eget boot logo.


    Er rimelig sikker på at henter du den nyeste version af det til dit bundkort, så følger funktionen med der.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    men jeg mener faktisk at det er indbygget i Asus update softwaren, så man kan lave en moddet bios med eget boot logo.


    Er rimelig sikker på at henter du den nyeste version af det til dit bundkort, så følger funktionen med der.


    Det gør den.

  • pas på med det program!! BIOS crashede pga. det!!


    Havde version 1!!


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Har læst mig frem til, at MyLogo også skulle have support for 256-farver billeder. Problemet er bare, at når jeg har aktiveret et billede virker det ikke. Når jeg booter kommer der blot det logo som der altid er der, eller i hvert fald dele af det. Nu ser det blot endnu grimmere ud.


    Er er nogle som har leget lidt med MyLogo og har haft succes?