BF2 Fryser hvorfor ? (UPDATE)

  • hey


    Min ops. er i min signatur, jeg har installeret alt så vidt muligt som det ska... ved simpelthen ikke hvad der kan være galt :(


    Bliver snart meget frusteret...


    håber i kan hjælpe


    Kan beskrive problemet yderligere ved at sige så snart jeg har joinet
    et spil, fryser hele billedet efter enten 5 til 30 sek.

  • Hvad sker der hvis du spiller et " singleplayer spil", altså mod bots uden at gå på nettet?

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Det er meget underligt, det virkede lige nogle timer også begynder den på det samme igen :(


    Som sagt kan jeg spille singleplayer uden problemer, men multiplayer
    fryser hele tiden efter 10 sek. inde i spillet, Har downloaded de nyeste
    drivere til mit grafikkort og til netkortet, samt dobbelt tjekket det på med
    programmet Driver Detective, har også installeret de nyeste updates af
    punkbuster...!


    Jeg er ved at rive hårene af mit hoved så frusteret er jeg, nogen derkan hjælpe...


    Har også prøvet at læse det her
    http://www.tweakguides.com/BF2_1.html


    uden held, der må der være nogen der ved lige præcis hvad der skal til.

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Uhm.. har du OCet din maskine?
    Har du checket dine ram? BF2 bruger ufattelig meget ram og det kan være dine ram der laver noget juks.


    Nej, jeg har kun tweaked mit kort med Rivatuner og ang. ram, hvorfor skal de chekkes når jeg godt kan spille singleplayer... desuden har jeg 1 GB

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Heh.. som sagt bruger Bf2 RIGTIG meget ram.. det kører først flydende med 2GB :)


    Prøv at sætte alt på std.


    Mener du i video indstillingerne i BF2 ?

  • en reinstall af spillet og så nyeste patch direkte på kan også nogle gange hjælpe......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    en reinstall af spillet og så nyeste patch direkte på kan også nogle gange hjælpe......


    Jamen jeg har jo lige installeret spillet igår! men kan da godt prøve igen..

  • vil ikke hjælpe hvis problemet er ram.....


    har lavet en lille tweaking guide til pagefilen som du måske kan følge.


    http://www.clan-gnu.dk/artikel.php?id=6


    og der er en her omkring de grafiske også:


    http://www.clan-gnu.dk/artikel.php?id=4

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Router??


    Det kan godt være din router er lidt ustabil, og kan skabe nogle Netværksproblemer??


    Prøv at update til nyeste firmware!!


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Fejlen nu fundet, ser ud til jeg ikke kunne køre det hele på high, selvom jeg kunne i singleplayerdelen, Har slået rivatuner fra og sat det hele på medium med og lige hævet skærmopløsningen lidt højere end 800x600...
    det hele funker nu...

  • Jeps, og takker for hjælpen... men er der nogen der kan sige mig hvordan man unlocker de nye våben fordi jeg har en hel bar fyldt og rykker snart en
    rang op (er private nu) men den ser ikke ud til at unlocke noget som helst ?


    :rules:

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Det gør du når du skifter rank

    Det vil så sige at der faktisk godt kan gå lidt fra du har skiftet rank til unlocken kommer.
    Hvad nick spiller du med? det er jo altid rart at vide når man myrder en herinde fra hehe :9xo

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR