Clone Drive?

  • Quote

    Originally posted by learner
    her for nylig installerede jeg Alcohol 120% men slettede det hurtigt igen men så var der kommet et nyt drev! som kalder sig selv clone drive! hvordan fjerner jeg det? ?(


    Tryk Start --> Kør --> regedit --> HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Alcohol Soft --> Alcohol 120% --> Basic --> Dobbeltklik Virtual Device Count --> Sæt værdidata til 0


    Det virker når programmet er installeret, ved ikke om du kan bruge det men det er det bedste jeg kan finde på ;)8)

  • Quote

    Originally posted by cla


    Tryk Start --> Kør --> regedit --> HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Alcohol Soft --> Alcohol 120% --> Basic --> Dobbeltklik Virtual Device Count --> Sæt værdidata til 0


    Det virker når programmet er installeret, ved ikke om du kan bruge det men det er det bedste jeg kan finde på ;)8)


    træls det virkede ikke!! tror du så ikke at jeg kan installere det ign gå ind og slå det der fra og så slette det bagefter??
    ,

  • Quote

    Originally posted by learner


    træls det virkede ikke!! tror du så ikke at jeg kan installere det ign gå ind og slå det der fra og så slette det bagefter??
    ,


    Du kunne jo prøve, men så kan du jo ligeså godt starte programmet op og så vælge virtuel enhed under indstillinger i menuen ude til højre og så vælg at der skal være 0 virtuelle enheder ;)

  • har du brugt uintsall eller bare slettet mappen ?


    jeg køre med Alcohol 120% det er da totalt fedt det program.


    Allr mine orginal spil ligger som image filer på min hd
    100 % hurtigere end et cdrom drev også bliver org cdén
    heller ikke slidt :)

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    har du brugt uintsall eller bare slettet mappen ?


    jeg køre med Alcohol 120% det er da totalt fedt det program.


    Allr mine orginal spil ligger som image filer på min hd
    100 % hurtigere end et cdrom drev også bliver org cdén
    heller ikke slidt :)


    Nemli! er også helt vildt glad for det program 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg fortrækker nu klart FantomCD istedet for.... Langt bedre syntes jeg. :D


    tror vist det er en smags sag :)
    har dog aldrig prøvet det du snakker om
    men det virker sikkert fint :)


    men Alcohol 120% kan alt det jeg skal bruge :)

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    tror vist det er en smags sag :)
    har dog aldrig prøvet det du snakker om
    men det virker sikkert fint :)


    men Alcohol 120% kan alt det jeg skal bruge :)


    Naturligvis er det en smagssag. Jeg kan bare godt li at der et custom-bibliotek over ens filer... :D

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    hvad mener du ?


    At man hurtigt kan lave en liste over sine filer i programmet og så når man skal mounte noget, så er det bare at dobbelt klikke på den pågældende fil. Simpelt nok. Kan dog også rigtig godt li rippe-funtionen i FantomCD....


    Jeg har ikke kigget så meget på brænde-funktionen, men bruger dog også programmet til at formattere mine CDRW.

  • Alcohol 120% har da også en liste over de images du har liggende.


    eneste minus jeg syntes der er ved Alcohol 120%
    er det ikke kan brænde løsfiler kunne den det
    kunne man jo nøjes med det program.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Alcohol 120% har da også en liste over de images du har liggende.


    eneste minus jeg syntes der er ved Alcohol 120%
    er det ikke kan brænde løsfiler kunne den det
    kunne man jo nøjes med det program.


    Okey. Cool nok.... Det havde jeg så glemt.... Lang tid siden jeg brugte programmet.... Det var i tidernes morgen... Hmm.... Så havde det jo nok heller ikke det dengang.... Men videre i teksten....


    Ja, det ville være nice nok hvis den kunne brænde løsfiler. Ved ikke om Fantom kan det... Bruger det som sagt ikke som brænderprogram. Der har jeg Nero som jeg er fuldt ud tilfreds med. :D .... Jeg skal jo også bruge DiscT@2...