Et par spørgsmål, hjælp søges!

  • Jeg har et par enkelte spørgsmål som jeg gerne vil have svar på :D
    DirectX 9.0c gider på ingen måde virke! Jeg har prøvet og installere det en masse gange, men ligemeget hvad, siger grafikkortet at det er 8.1 :crazyeyes: også efter jeg har formateret virker det ikke. Da jeg installerede WoW, spurgte den om den også skulle installere DirectX 9.0c og jeg sagde ja, men ingen ændringer. Hva pokker kan jeg gøre?


    Så er den også gal med mit trådløse netværk. Tit og ofte er det som om forbindelsen ryger et sekund, og kommer så tilbage igen. Utrolig belastende i spil over internettet :ph34r: Jeg har forbindelse til routeren, men lige pludselig hopper den bare af. Hva kan være problemet?

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Så er den også gal med mit trådløse netværk. Tit og ofte er det som om forbindelsen ryger et sekund, og kommer så tilbage igen. Utrolig belastende i spil over internettet :ph34r: Jeg har forbindelse til routeren, men lige pludselig hopper den bare af. Hva kan være problemet?


    Prøv evt. at skifte channel på din router, det kan godt være et nærliggende trådløst netværk, der intefererer med dit. Hvis I begge kører på samme channel, så kan du nemlig godt opleve den slags driftforstyrrelser. Det kan klares ved at du skifter channel, evt. fra channel 6 til channel 11 <-- Bare en illustration. :D Jeg havde samme problem som dig engang, men det holdte, da jeg skiftede channel.

  • Aha. Men nu har vi ikke nogen naboer i over 100 meters omkreds :D og jeg har skam også prøvet en del channels, men der er ikke rigtig nogen af dem der gider virke.

  • Har du installeret chipset drivere?
    Har du hentet alle service packs og opdateringer til windows?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Hmm.. Er lige i gang med at downloade service pack 1. Men ja, har installeret alle de drivere der kom med motherboardet, og opdaterede windows for et par timer siden.


    Ooog det gider den så ikke installere. Fordi jeg har service pack 2 installeret. Hva pokker?