Spy-ware fjerner

  • Hej der..


    For at fjerne SPy og Ad-ware, hvilke program er så det beste??..


    Jeg bruger i forvejen Ad-Aware, men det fjerner desværre ikk det hele har jeg opdaget..


    Noget i kan anbefale, som er gratis..?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Tillader mig lige at quote mig selv fra en af de utallige tråde der efterhånden har været om emnet .. ;)


  • Quote

    Originally posted by Burger
    Tillader mig lige at quote mig selv fra en af de utallige tråde der efterhånden har været om emnet .. ;)


    Sorry.. Søgte, men kunne ikk finde noget..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Sorry.. Søgte, men kunne ikk finde noget..


    Det skal du skam ikke undskylde - du er ikke denførste det er sket for, og nok heller ikke den sidste ..


    Den udvidede søgefunktion her på siden er klart bedre end den simple, og ellers er der en funktion på Google hvor du kan søge på ord eller sætninger efterfulgt af site: tweak.dk (uden mellemrum) og så vil den kun søge efter resultater på Tweak.dk ..

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det skal du skam ikke undskylde - du er ikke denførste det er sket for, og nok heller ikke den sidste ..


    Den udvidede søgefunktion her på siden er klart bedre end den simple, og ellers er der en funktion på Google hvor du kan søge på ord eller sætninger efterfulgt af site: tweak.dk (uden mellemrum) og så vil den kun søge efter resultater på Tweak.dk ..


    Er ikke lige faldet over den udviddet søge-funktion her på Tweak..
    Men har så heller ikk været klar over at der var andre end den simple.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Er ikke lige faldet over den udviddet søge-funktion her på Tweak..
    Men har så heller ikk været klar over at der var andre end den simple.


    Du finder den under banneret .. Der er der i hvert fald mulighed for at præcisere sin søgning .. Og nu skal jeg nok lade være med at fylde din tråd med mere offtopic .. :D

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Du finder den under banneret .. Der er der i hvert fald mulighed for at præcisere sin søgning .. Og nu skal jeg nok lade være med at fylde din tråd med mere offtopic .. :D


    Bare i orden.. Har jo stort set fundet et brugbart program.. Så mit problem er mere eller mindre løst.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Bruger selv Spybot og her kan du permanent blokere for "skumle ting" - det gøres i den funktion der hedder immuniser/immunize.
    Desuden kan du også skifte til dansk sprog, oppe i menuen "language".
    Hver gang du har updateret definitionerne, så skal der lige immuniseres. Så Spybot kan blokere for de nye der er kommet.
    Opdateringen er ikke automatisk og bør vel gøres et par gange om ugen, da der jo jævnligt kommer nye ting.

  • Har et mindre problem med Spybot når jeg vil opdatere programmet. Den finder fint de updates der er, men når jeg vil downloade dem sker der ikke meget. Den går i gang (sådan ser det ud), men kommer ingen vejne :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Har et mindre problem med Spybot når jeg vil opdatere programmet. Den finder fint de updates der er, men når jeg vil downloade dem sker der ikke meget. Den går i gang (sådan ser det ud), men kommer ingen vejne :boxed:


    Oplever jeg også en enkelt gang i mellem. Men så skal du bare ændre stedet hvorfra den skal hente fra. Vupti så funker det.
    Har ikke oplevet nogle problemer med den adresse, jeg har markeret på billedet. 8)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Oplever jeg også en enkelt gang i mellem. Men så skal du bare ændre stedet hvorfra den skal hente fra. Vupti så funker det.
    Har ikke oplevet nogle problemer med den adresse, jeg har markeret på billedet. 8)


    Ahh, det har jeg slet ikke lagt mærke til var muligt ...


    thx :)