godt antivirus?!?!

  • AVG Antivirus skulle være populært. Men jeg vil råde dig til at undersøge hvad der ellers findes. Jeg fik selv store problemer da jeg brugte AVG. Men find ud af hvad der er på markedet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe
    jeg kan godt anbefale AVG



    AVG sux - kender en som havde det - opdateret og det hele - kørte lige en McAfee onlinescan på hans PC - og den fandt SEKS forskellige små uhyrer.....


    Bortset fra det fatter jeg ikke at folk køber HW for et kæmpe beløb - men ikke vil ofre 300 kr. på et virusprogram.... ;)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    [quote]


    AVG sux - kender en som havde det - opdateret og det hele - kørte lige en McAfee onlinescan på hans PC - og den fandt SEKS forskellige små uhyrer.....
    Bortset fra det fatter jeg ikke at folk køber HW for et kæmpe beløb - men ikke vil ofre 300 kr. på et virusprogram.... ;)


    det var sq da ikke mange, har et par tusind på mit d drev ?(

  • tjjaa kan anbefale Norton Antivir - koster kun 300bobs i de lokale forretninger :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    det var sq da ikke mange, har et par tusind på mit d drev ?(



    Ja jeg ville nu mene at 6 vira/orme/trojans - what ever - er 6 FOR MEGET.... :rolleyes:

  • lol alle jer mennesker der sidder og bruger Mcafee software i gør det sku nemt for hackere :P, men Akira, hvis du hurtigt skal fjerne alm. Trojan eller 2 så er AVG eller RAV Antivirus et godt køb, permanent antivirus ville jo nok helt klart være Norton Antivirus der vinder. jeg har kørt med Norton i et stykke tid nu og den har fanget alt hvad der kan fanges.


    P.S det er kun skoler der kører med Mcafee software :D

  • Quote

    Originally posted by Mandse
    lol alle jer mennesker der sidder og bruger Mcafee software i gør det sku nemt for hackere :P, men Akira, hvis du hurtigt skal fjerne alm. Trojan eller 2 så er AVG eller RAV Antivirus et godt køb, permanent antivirus ville jo nok helt klart være Norton Antivirus der vinder. jeg har kørt med Norton i et stykke tid nu og den har fanget alt hvad der kan fanges.


    P.S det er kun skoler der kører med Mcafee software :D


    DU snakker som du har forstand til - Hverken Norton eller nogen anden stopper den rigtige hacker på en hjemme PC............ :] :] :] :]


    Iøvrigt har du ikke en kæft mulighed for at vide om din såkaldte vidunder Norton har fanget alt - og tilsidst er det højst sandsynligt ikke din antivirus der ville fange en hacker - det ville i 99 ud af 100 tilfælde være din firewall..... ;)


    Btw : Min kommunale IT-afd. kører med en ældre udgave af VShield = McAfee - Så nej - det er ikke kun skoler der bruger McAfee - prøv du bare om du kan hacke den - det ved jeg med 100% sikkerhed at du IKKE kan sååååå....... :O:O

  • norton er skam udemærket. har selv kørt med indtil jeg blev træt af at det slugte så mange resourcer som det gør. så skiftede jeg til panda platinium 7.0 og det rykker for hårdt. jeg tror enda at jeg vil mene at det er bedre end norton når det kommer til stykket. og så bruger det kun halvt så mange resourcer når det kører

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    norton er skam udemærket. har selv kørt med indtil jeg blev træt af at det slugte så mange resourcer som det gør. så skiftede jeg til panda platinium 7.0 og det rykker for hårdt. jeg tror enda at jeg vil mene at det er bedre end norton når det kommer til stykket. og så bruger det kun halvt så mange resourcer når det kører


    Ja, Panda er Norton overlegen.... Helt klart.


    Er også selv hoppet på Panda-vognen for et par år siden og har ikke fortrudt det. Tværdigmod.


    Quote

    Originally posted by marquis1
    Kan man købe Panda i DK? OG i så fald,hvad koster det? For jeg synes oxo at Norton sluger alt for mange resourcer! Men ellers er Norton oxo genial,hvertfald ikke hvis man fatter bjælde af hvad mcafee kommer op med af meddelelser :]


    http://www.Tryus.dk


    Panda Antivirus Titanium :
    EURO : 37,00
    USD : 42,00
    Price includes a 3 year license.


    Jeg gav ca. 300 kr for 3 år da jeg købte det for nogle år siden og det koster det sådan cirka stadig.


    Har også købt "BitGuard" af dem. Kanont lækkert!!....


    ...Danmark styrer sgu !!. :D

  • Norton og MacAfee (stav.dk) er vist de bedste af hvad jeg har hørt.


    Bruger selv Norton. Rigtig godt. Fjerner alt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvor tit opdatere Norton, Panda, MacAfee osv. deres referencefiler? jeg kører selv med pc-cillin, og der går tit 3-4-5 dage imellem opdateringer imens andre med en anden antivirus får smidt den ene opdatering efter den anden efter sig. X(