DivX codec

  • Hejsa


    Jeg har lige reinstalleret mit Windows, og nu skal jeg selvfølgelig til at smide div. codec, inkl. DivX, ind igen. Og i den forbindelse tænkte jeg på om der et alternativ til den man finder på divx.com som virker ordenligt? Altså kun selve codec, ikke alt muligt afspiller gøjl osv...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by SpRoX
    Hejsa


    Jeg har lige reinstalleret mit Windows, og nu skal jeg selvfølgelig til at smide div. codec, inkl. DivX, ind igen. Og i den forbindelse tænkte jeg på om der et alternativ til den man finder på divx.com som virker ordenligt? Altså kun selve codec, ikke alt muligt afspiller gøjl osv...


    Du kan nu godt installere DivX codec uden DivX player ... du skal bare fravælge player´eren under installationen.


    Men du kan også bare hente Xvid ... den kan også snuppe DivX :9xo


    http://www.xvidmovies.com/codec/

  • Jeg bruger altid DivX-Digest til at finde codecs.. Dog brugerj eg ikk DivX, da det åbenbart kun er nødvendigt med Xvid og AC3...


    Bubbi der gjorde mig opmærksom på det og har ikk installeret DivX på den her maskine, siden format i weekenden - Afspiller fint ;)


  • Jeg har det nyste XviD, men der er stadig nogle filer jeg ikke kan afspille...


    Er der ikke stadig ad-/spy-ware med i det org. DivX codec?

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by SpRoX
    Jeg har det nyste XviD, men der er stadig nogle filer jeg ikke kan afspille...


    Er der ikke stadig ad-/spy-ware med i det org. DivX codec?


    Jeg har næsten lige hentet og installeret DivX sidste nye og har ikke noget snask liggende - Spybot og Ad-Aware SE finder ihf. ikke noget.

  • Quote

    Originally posted by SpRoX
    Er der ikke stadig ad-/spy-ware med i det org. DivX codec?


    Det er vist ikk spyware, men det hed/hedder GAIN... Ved ikk om søgemaskiner finder det som malware af nogen art, men kedeligt var det da... Ved dog ikk om det er med stadig, men man siger udtrykkeligt ja til det under installationen


    Quote

    Originally posted by SpRoX
    Jeg har det nyste XviD, men der er stadig nogle filer jeg ikke kan afspille...


    Prøv at installer Media Player Classic fra http://www.divx-digest.com og AC3 filter (Fra google :$) ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er vist ikk spyware, men det hed/hedder GAIN... Ved ikk om søgemaskiner finder det som malware af nogen art, men kedeligt var det da... Ved dog ikk om det er med stadig, men man siger udtrykkeligt ja til det under installationen



    Prøv at installer Media Player Classic fra http://www.divx-digest.com og AC3 filter (Fra google :$) ;)


    Spybot plejer at finde Gain - som er malware. Og jeg har ikke Gain på min pc - selv om jeg har DivX.

  • Jeg havde MPC inde i forvejen, men nu har jeg smidt den nyeste DivX ind og det hele spiller...


    Har også lige kørt ad-aware en gang, uden at finde noget...


    Tak for hjælpen! :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *