GuildWars ?

  • ja lånte lige spillet af min fætter han spiller det ikke mere.. venter på han skulle finde sin bruger og kode :P den kunne han ikke lige huske hehe :P


    men har man spiller wow er det ikke så godt .. men har aldrig spillet wow hehe så glæder mig da :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Du må da lige skrive hvordan det er. Jeg har nemlig kun set det. Og ved ikke om jeg gider bruge penge på det ;=)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Min lille bror er utroligt facineret af det.
    Selv har jeg ikke afsat meget tid til det, finder det stort og tidskrævende som alle andre mmorph spil (mmorph stavehat?)

  • Snakker I om Guild Wars er godt? For så er det nemlig nice! Har prøvet både WoW (kort tid) og Guild Wars!
    Synes WoW er mega kedeligt, grafikken er også noget der ligner l*rt! OVERHOVEDET ikke værd at betale for synes jeg ikke.. Rigtig mange quests, og det hele er så ens, bank ham, hent nogle ulvetissemænd, køb ditten og datten!


    Guild Wars har meget bedre grafik, sjovere quest synes jeg, dog bliver det kedeligt i længden, har gennemført det 3-4 gange! Men PvP er genialt! Skillsene er meget bedre i GW :p

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Snakker I om Guild Wars er godt? For så er det nemlig nice! Har prøvet både WoW (kort tid) og Guild Wars!
    Synes WoW er mega kedeligt, grafikken er også noget der ligner l*rt! OVERHOVEDET ikke værd at betale for synes jeg ikke.. Rigtig mange quests, og det hele er så ens, bank ham, hent nogle ulvetissemænd, køb ditten og datten!


    Guild Wars har meget bedre grafik, sjovere quest synes jeg, dog bliver det kedeligt i længden, har gennemført det 3-4 gange! Men PvP er genialt! Skillsene er meget bedre i GW :p


    det lyder jo godt :) venter kun på min fætter kommer med en sms :P


    med kode og bruger i så jeg kan komme igang hehe :)


    så skal jeg nok skrive en anmeldelse :)


    jeg NÆGTER at betale for at spille wow...


    syntes det er latterligt man skal give penge for en spil efter hvor meget man spiller det ..


    min fætter købte wow i sin tid gav 300 kr for spiller .. også skulle han give 91 kr pr måned ..det hæger jo slet ikke sammen..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster
    Snakker I om Guild Wars er godt? For så er det nemlig nice! Har prøvet både WoW (kort tid) og Guild Wars!
    Synes WoW er mega kedeligt, grafikken er også noget der ligner l*rt! OVERHOVEDET ikke værd at betale for synes jeg ikke.. Rigtig mange quests, og det hele er så ens, bank ham, hent nogle ulvetissemænd, køb ditten og datten!


    Guild Wars har meget bedre grafik, sjovere quest synes jeg, dog bliver det kedeligt i længden, har gennemført det 3-4 gange! Men PvP er genialt! Skillsene er meget bedre i GW :p


    Ligner grafikken lort? Det er med vilje de har lavet det på den måde, ret meget ligesom warcraft 3 skulle jeg mene.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Ligner grafikken lort? Det er med vilje de har lavet det på den måde, ret meget ligesom warcraft 3 skulle jeg mene.


    Sagde ikke de gjorde det ved en fejl :D Med vilje eller ej, grafikken er sq slet ikke min smag! Altså, ville ikke engang mene man kan sige WoW har bedre grafik end GW :p Kan næsten ikke diskuteres IMO! Medmindre man ikke kan spille GW med fuld knald på!


  • Og nej, jeg nægter også at betale for det hver måned, det er sq da ikke et køleskab fra L'easy!