Program til at rippe lyd på dvdfilm?

  • Jeg har et par koncert dvd`er hvor jeg gerne vil lægge lyden over på en cd/dvd skive således jeg kan høre musikken i bilen og på stereoanlægget. Hvilket program skal man bruge til det?

  • er det lovligt?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Man må gerne:
    Kopiere en cd/dvd til bilen, sommerhuset, båden og til din discman eller mp3-afspiller..


    Men det er derimod ikke lovligt at få hjælp til det..

  • Quote

    Originally posted by PimpF
    Hvordan kan det være ulovligt at få hjælp til noget der er lovligt??


    Man må ikke få hjælp fra andre til at lave hverken en analog eller digital kopi af en musik-cd eller en DVD, og man må ikke kopiere cd'en eller DVD'en ved at anvende teknisk udstyr, der er stillet til rådighed for almenheden på biblioteket, i forretningslokaler eller på andre offentligt tilgængelige steder. Men man må gerne kopiere ens egen musik-cd eller DVD ved at anvende en vens tekniske udstyr, bare man selv - og ikke vennen - foretager kopieringen.

  • Ved sørme ikk hva man kan bruge..



    Men hvis du gerne vil optage lyd fra din mic. så er der et program der hedder Goldwave der kan optage fra mic. og alle andre lyd udgange i din pc...



    Det er gratis og ka downloades fra http://www.download.com :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Der findes DVD Audio ripper programmer..
    Men må desværre ikke hjælpe..


    Host host den var svær at regne ud :razz:

  • *Host* Google *Host* .COM *Host*

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2