AVG eller hvad???

  • Har aldrig rørt AVG da det fuckede min gamle computer op noget så grusomt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Har aldrig rørt AVG da det fuckede min gamle computer op noget så grusomt.


    Den er heller ikke nær så god til at opdage virusser, hvilket jeg da måtte erfarer, heldigvis ikke nogen farlig virus eller trojansk hest ...


    Men hvis man gider ofte pengene, så er Kaspersky vidst toppen af kransekagen ... Genere mig bare den lige skal lave et eller andet scan så snart man når ind i windows ...

  • har brugt avg i lang tid og har aldrig haft problemer med det og det har altid taget de vira der kommer til mig. og det opdaterer sig selv hver dag og nogen gange flere gange om dagen.


    desuden er det føste program jeg smider på de computere som kommer forbi mig. og der har der heller aldrig været nogle problemer... tværtimod

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Den er heller ikke nær så god til at opdage virusser, hvilket jeg da måtte erfarer, heldigvis ikke nogen farlig virus eller trojansk hest ...


    Men hvis man gider ofte pengene, så er Kaspersky vidst toppen af kransekagen ... Genere mig bare den lige skal lave et eller andet scan så snart man når ind i windows ...


    Det er ellers den eneste antivirus som har busted både sasser og blaster her. En af mine venners hjemme netværk var inficeret i stor stil med det. Så røg AVG ind, og de havde prøvet med MANGE andre og lortet var fixet.


    Quote

    Originally posted by Zjapper
    Norton Antivirus.


    Jo ikke gratis!

  • Norton Antivirus vil jeg ikke røre med en ildtang, da den "retter" i dit Java i Windows, dvs. vil du skifte Norton ud med en anden anti-virus, så skal du lave en fresh install, fordi Norton fucker dit Windows op.


    Kaspersky er en udemærket anti-virus, men efter jeg havde en virus den ikke kunne fjerne, så røg den sig også en tur.


    Lige nu bruger jeg Avast Antivirus, og den kunne fjerne den virus, som Kaspersky stod magtesløs overfor.

  • Jeg købte mit Norton 2005 Licens. Har ikke fortrudt. Den har ikke fundet noget nogensinde, men der har tilsyneladende ikke været noget heller. Kun lidt spyware i ny og næ, som mine freeware programmer har snuppet. Jeg har det fint med at have købt mit licens. Synes det er det værd. Så sikrer man også firmaet resourcer til fremtidig udvikling af antivirus software.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    100% enig Berleburg :cheers:


    Med mindre det er Norton som står for produktionen af et par virus´er selv...!?!? :idea:


    Tror ikke der er hold i det, men tanken har strejfet mig....Der er jo MANGE penge i folks frygt for at blive angrebet!

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jeg købte mit Norton 2005 Licens. Har ikke fortrudt. Den har ikke fundet noget nogensinde, men der har tilsyneladende ikke været noget heller. Kun lidt spyware i ny og næ, som mine freeware programmer har snuppet. Jeg har det fint med at have købt mit licens. Synes det er det værd. Så sikrer man også firmaet resourcer til fremtidig udvikling af antivirus software.


    Har heller aldrig fortrudt at jeg anskaffede mig NIS 2004. Bli'r helt sikkert fornyet, når den tid kommer.
    Har aldrig haft problemer med, at det er tungt og krævende eller det har ændret noget.
    Det sammen med Spybot og Ad-Aware SE, har holdt mit "Alter" clean indtil videre. :9xo

  • Trend Micro Internet Security på min primære spand - Avast på resten - har aldrig nogensinde virusproblemer.


    De forskellige tests der bliver udført rundt omkring, tager jeg ikke for så meget. Hvem der udfører testen og på hvilket tidspunkt den bliver udført med hensyn til opdateringer, har enormt meget at sige - og sætter man det på spidsen, er den test Macimuz linker til, ikke specielt repræsentativ. Man mangler en masse detaljer om hvilke vira som ikke blev fundet eller blev fundet af hvilket program.


    Desuden er den fra April sidste år... :pokey:
    Der kan ske meget på den tid...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • avast her... den gratise version.. ingen probs

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Kørte med AVG, følte mig tryg, lige bortset fra at når den opdagede noget, så kunne den ikke fjerne det.


    Avast opdager det lige med det samme og KAN fjerne alle de virusser og heste der vil ind på systemet, Avast er topnice.

  • tror ikke rigtigt på den test med alle de antivirus programmer. har efterhånden set en hel del af dem hvor de forskellige programmer ligger helt anderledes placeret. jeg har dog desværre ikke nogle link til at bekræfte det med

  • Tja, jeg har AVG er nu udemærket. Den fandt nogle vira som Norton ikke kunne finde på min gamle. Mens Kaspersky fandt nogen som AVG ikke kunne.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tja jeg vil ALDRIG nogensinde benytte KasperSky mere..!!! Suger alt kraften ud af din computer, og min computer blev flere minutter om at starte op med det lort.!! Hehe mange meninger, men synes også bedst om AVG eller AVAST.! Avast bruger lidt flere ressourcer end AVG, men til gengæld er den også meget effektiv..!


    No matter what, så vil jeg aldrig anbefale KasperSky...!!


    Har hørt at BitDefender skulle være meget effektiv? men har dog aldrig prøvet den selv.. :D


    EDIT: så lige link lidt længere oppe... Det med at AVG kun fanger 54.07% passer jo ingen steder... Det er tydeligvis noget der er udarbejdet i samarbejde med KasperSky!! for så god er den i hvert fald ikke.. :boxed:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().