internet ?

  • Kan man oprette forbindelse til sin arbejdsplads internet hjemme fra ?
    altså så man ikke skal købe 2 internet forbindelser altså både på arbejdspladsen og der hjemme ?
    så man der hjemme på en eller anden måde ringer op til sit arbejdsplads bredbånd så man kan arbejde hjemme?.

  • Ja det kan du godt, men hastigheden afhænger både at forbindelsen fra dig og til din arbejdsplads, og så den internet forbindelse de har


    Hvis du vil spare din egen adsl forbindelse, og ringe op via modem for at benytte deres internet forbindelse, vil din egen modem forbindelse sætte begrænsningen. Og du vil få en stor telefonregning.

  • Hvis du vil "ringe op" til dit arbejdes internet, bliver du jo også selv nødt til at være på nettet ?


    Du skal ha en forbindelse der hjemme, og en anden på arbejdet.. Det kan meget vel være samme udbyder, men det gør ingen forskel..


    Hvis det er dit arbejdes Intranet du gerne vil på, tror jeg du skal have fat i deres IT afdeling.. Der er forskællige regler og bestemmelser, fra firma til firma.

  • det er et lille firma, hvor jeg arbejder og jeg hjælper chefen med it-arbejde..
    Han spørger mig om hvordan det kan lade sig gøre nemlig han har sin arbejdsplads ca 4 km fra sit hjem og han vil gerne hvis det altså var muligt at få sin internet der hjem. men er der en anden mulighed ?

  • Køb en hurtig ADSL til personen, og få oprettet en forbindelse som kan bruge VPN, så skulle den være i vinkel. Ellers er en mulighed at bruge RealVNC, hvis han vil koble direkte op på hans arbejdscomputer og styre den. Sidste mulighed er det nemmeste at sætte op.

    Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker, må man selv have en god hånd