Hvilket program til grafik billeder??

  • Ja, hvilket program bruger i til at lave grafiske billeder med? Mange har nogle vildt fede i deres signatur, og jeg ville da også godt prøve at lave noget i den stil..


    Mvh Mitch.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Prøv Photoshop. Du kan finde en 30 dages trial på adobe.com

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    Prøv Photoshop. Du kan finde en 30 dages trial på adobe.com


    jepsen... :rules: paint osv duer ik til sådan noet.. men du skal jo lige huske på det er vidst pisse svært... men hvis ik du kan lave et fedt et selv så spørg i en post her såå... men lad os lige se det færdige resultat når du er færdig..

  • Quote

    Originally posted by niller


    jepsen... :rules: paint osv duer ik til sådan noet.. men du skal jo lige huske på det er vidst pisse svært... men hvis ik du kan lave et fedt et selv så spørg i en post her såå... men lad os lige se det færdige resultat når du er færdig..


    Sværhedsgraden er jo alt afhængig af hvad du vil lave..


    Fireworks 8 er også et fint program, minder meget om photoshop, men personligt syns je det er mere overskueligt og det kan mere eller mindre det samme med lidt snilde.


    En trial kan hentes her

  • tak for svarene.. i kan se i min signatur hvordan resultatet blev med ps. Jeg bruger så versionen som hedder CS. Ved ikk om det har noget at sige.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Originally posted by Mitch
    tak for svarene.. i kan se i min signatur hvordan resultatet blev med ps. Jeg bruger så versionen som hedder CS. Ved ikk om det har noget at sige.


    cs er versionen. den nyeste version er cs2 men jeg synes ikke at der er den store forskel på de to versioner.


    Jeg synes at du skal tilpasse backgrundsfarven på asus billedet med resten af din sig

  • pixel2life.com der er nogle gode tutoreals, bare lur nogle triks af og så går det ganske godt, sys ikke det er VILD svært, men fårste gang man bruger det tænker man bare "det lære jeg ALDRIG"

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by niller


    jepsen... :rules: paint osv duer ik til sådan noet.. men du skal jo lige huske på det er vidst pisse svært... men hvis ik du kan lave et fedt et selv så spørg i en post her såå... men lad os lige se det færdige resultat når du er færdig..


    Hvis man sætter sig lidt ind i photoshop, læser lidt tutorials osv. er det sq ikke så svært igen og lave mange fede ting i PS.


    Men ja, hvis man ikke kender til programmet og/eller ikke læser tutorials kan det godt virke meget indviklede og svært. Men sårn er det jo med alting stortset ;)

  • så må jeg jo lige få læst lidt lidt på det. Alt hvad jeg har lavet indtil videre har jeg gjordt bare ved at trykke på noget. Har ikke vidst hvad der ville ske. Men hvordan skal jeg få asus, intel og nVidia skiltene til at blive samme farve som det der var der originalt?

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

    Rettet en gang, sidst af Mitch ().

  • Quote

    Originally posted by Mitch
    så må jeg jo lige få læst lidt lidt på det. Alt hvad jeg har lavet indtil videre har jeg gjordt bare ved at trykke på noget. Har ikke vidst hvad der ville ske. Men hvordan skal jeg få asus, intel og nVidia skiltene til at blive samme farve som det der var der originalt?


    Du kan gøre baggrunden gennemsigtig f.eks. eller farve den. Der er mange muligheder

  • okay.. jeg skal vist have læst lidt på det..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • fandt lige en guide over hvordan man laver et aluminums baggrund. og så lavede jeg lige en signatur.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |