Optage fra lydkort

  • Findes der et program der kan optage lydene der går gennem ens lydkort? Altså uden at man kan høre hvis jeg nyser eller sådan noget. Kun lydene der løber gennem kortet.

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    Findes der et program der kan optage lydene der går gennem ens lydkort? Altså uden at man kan høre hvis jeg nyser eller sådan noget. Kun lydene der løber gennem kortet.


    Hey Anden ;)
    Jeg ved at du i Fraps kan vælge om det skal være mikrofon eller lydkort! Så vælger du selvf lydkort og begynder at optage skærmen! Og hvis du skal bruge video er det jo intet problem, ellers kan du vel fjerne videoen og kun bruge lyden, f.eks i movie maker tror jeg!

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Hey Anden ;)
    Jeg ved at du i Fraps kan vælge om det skal være mikrofon eller lydkort! Så vælger du selvf lydkort og begynder at optage skærmen! Og hvis du skal bruge video er det jo intet problem, ellers kan du vel fjerne videoen og kun bruge lyden, f.eks i movie maker tror jeg!


    Dav dav :D
    Tak ska du ha.. Det må prøves. Fraps er gratis ikke?

  • Evt. brug Goldwave, som er gratis og kan findes på download.com


    Der kan du ihvertfald bestemme hvor programmet skal optage lyd fra..



    Dog virker det ikk specielt fedt hvis du sidder og snakker med en over mic...så opstår der ekko...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2