BF2 dvd udgave -hvor mange skiver ?

  • Har lige et ? til BF2 freaks. I DVD-udgaven af spillet - er der 1 el. 2 dvd-skiver i kassen ? Der er nemlig plads til 2 - men der ligger kun 1.
    Grunden til at jeg spø'r, er at knægten har købt det til mig hos CDWOW og har fået pakken i dag. Han har lige ringet og fortalt, at det ser ud som om, at pakken har været åbnet. 2 forsk. slags tape og andre indikationer på at den har været åbnet.

  • I min udgave, DVD udgaven ligger der kun 1.


    På pakken står der "Kun kompatibel med DVD"


    :9xo

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Der er 1 DVD i kassen + userguide til hvor cdkey står bag på.
    Der er desuden et stykke papir med noget reklame noget på.
    I min kasse er der kun plads til 1 DVD.
    That's all.

  • Quote

    Originally posted by TheSnake
    I min udgave, DVD udgaven ligger der kun 1.


    På pakken står der "Kun kompatibel med DVD"


    :9xo


    8) - så har han bare, at komme med den "med det fluks" - så "far'en" ka' få spillet nogle timer eller 5. :))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    8) - så har han bare, at komme med den "med det fluks" - så "far'en" ka' få spillet nogle timer eller 5. :))



    Haha, man er vel altid lidt krigsliderlig? :dance:
    eller noget : p

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Hvis den bærer tegn af at have været åbnet, så retur med den, for så er CDkey helt sikkert blevet skrevet af.


    Det er vist nok lige smart, jeg tjekker det, når jeg får det senere i dag. Tak for rådet. :9xo

  • vi bliver jo desværre nødt til at finde os i at modtage åbne varer ind imellem, hvis vi skal nyde godt af de 14 dages fuld returret ;)
    Men ja se om du kan få lov at oprette en account ellers er det altså bare at henvende sig til eagames, når man både har kvittering og originalkasetten plejer det ikke at være noget problem

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har 1 DVD cd til BF2
    og 1 dvd CD til BF2 Special forces


    men special forces virker også til bf2 :P


    ginialt spil .. special forces er helt klart fedest :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2