BF2 kan ikke installeres

  • Jeg spillet bf2 igår og hentede pach filen 1.12, derefter sagde den, at den ikke kunne finde Battlefield 2(TM). Så prøvede jeg at afinstallere battlefield, men den kunne ikke finde det.
    Dette synes jeg er meget mystisk, da jeg sagtens kunne spille igår!
    Jeg har fået afinstalleret battlefield manuelt, via regedit.
    Nu kan jeg ikke installere spillet, hvad gør jeg?


    MIn computer opfylder alle krav og mere til og kan sagtens læse cden så det er ikke det.

  • Autorun'n starter normalt op, men så når jeg trykker installer blinker skærmen en enkelt gang sort og hoppe tilbage til skrivebordet hvor der så ikke sker yderligere.

  • Det lyder underligt...


    Prøv at søge efter "bf2" og andre relaterede ord i windows, og fjern alt det der har med spillet at gøre..


    Ellers, så prøv at lave en system gendannelse, til en tidligere dato, og prøv at installere igen?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • har slettet alt, alm og i regedit der har med bf2 at gøre. Har prøvet med systemgendannelsen, det ændre heller ikke noget.

  • du vil nok ikke høre det her, men jeg har haft samme problem med istall af bf2 og jeg endte med en format c: ;(

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().