Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 29. december 2005, 17:31

Findes sådanne længere? Det kan godt være jeg glor det forkerte sted, men jeg synes ikke jeg kan finde andre drivere på hjemmesiden, end den udgave med det forfærdelige Catalyst Control Center. Hvis det ikke er valgfrit mere, er det i sig selv grund nok til ikke at vælge ATi.

Jeg har desuden prøvet Omega driveren, men den mente åbenbart ikke, at min skærm var i stand til at køre en højere opløsning end 1024x768.

2

torsdag, 29. december 2005, 17:33

Har faktisk undret mig over det samme. Er også mega irriteret over ATi-Pop-CC, så hvis nogen ved hvordan man evt. kan slå det fra vil det være til stor glæde.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

3

torsdag, 29. december 2005, 17:36

download et gammel controle panel og hent nyeste driver uden cat :)

Men husk control panel, ellers er det liiiidt besværligt at indstille settings :P - In other words, menu'en var der slet ikke her :S

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

4

torsdag, 29. december 2005, 17:38

Jeps.. Her!
Linkfix!

Okey.. Det virker så ikke.. Her er hele adressen..
https://support.ati.com/ics/support/defa…ge&folderID=293

Tag "Display driver only"..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Exxon" (29.12.2005, 17:39)

5

torsdag, 29. december 2005, 17:39

her er en Petition for at få den gamle Control Panel tilbage, så er spørgmålet bare om ATI vil høre på deres kunder.
http://www.petitiononline.com/ctrlpanl/petition.html

6

torsdag, 29. december 2005, 17:43

Nu er jeg så igang med at hente den nyeste Display Driver. Er der eventuelt nogle som har et link til en udgave af Control Panel? Jeg synes kun Google finder nogle fra starten af 2004.

7

torsdag, 29. december 2005, 17:45

Ah, fandt vist noget på ATis side nu. :)

https://support.ati.com/ics/support/KBAn…questionID=1328

Hvis nogle er interesserede.

Rettet: Så virker den vist. :dance:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brition" (29.12.2005, 17:48)

8

torsdag, 29. december 2005, 17:47

Citeret

Originally posted by Brition
Nu er jeg så igang med at hente den nyeste Display Driver. Er der eventuelt nogle som har et link til en udgave af Control Panel? Jeg synes kun Google finder nogle fra starten af 2004.

5.11 var sidste med control panel, however er det den jeg har, og der er en stor mangel, man kan ikke save indstillinger og have forskellige profiler :S
Mener man skal ned i omkring 5.9-5.10 for at kunne det igen...

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

9

torsdag, 29. december 2005, 18:00

Nå, den version jeg hentede var åbenbart ret så gammel.

Jeg leder efter den som også følger med Omega driveren, en af de nyeste formoder jeg. Den skal kunne sættes til theater-mode i Overlay så filmvinduet automatisk bliver fuld skærm. Det er ikke muligt i denne version åbenbart.

10

torsdag, 29. december 2005, 19:15

Til alle:

For at kunne anvende nyeste Catalyst driver (driver only!), anbefaler jeg ATI Tray Tools. Det kan alt hvad det gamle Control Panel kunne og MEGET mere!

Husk, at man KUN skal installere selve Catalyst driveren og så ATI Tray Tools.

Link: ATI Tray Tools

11

torsdag, 29. december 2005, 19:57

Citeret

Originally posted by Ulrik
Til alle:

For at kunne anvende nyeste Catalyst driver (driver only!), anbefaler jeg ATI Tray Tools. Det kan alt hvad det gamle Control Panel kunne og MEGET mere!

Husk, at man KUN skal installere selve Catalyst driveren og så ATI Tray Tools.

Link: ATI Tray Tools

Driver
Control Panel
ATI Tool

Det er vejen frem over isen :D

take your next paycheck.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.