Halflife 2 & Steam

  • Ja.. jeg har jo så lige det problem at steam er fucked up på min comp..


    Jeg har allerede prøvet at reinstall både steam & half-life 2. Men uden succes.


    Det der sker er at den siger at den kører steam, men jeg kan kun finde den under processer, når jeg trykker Ctrl + Alt + Del. Den står ikke som et icon i det nederste højre hjørne som den plejer. Og hvis jeg så bare afbryder denne steam processer, og trykker på half-life 2, går den ikke igang. Den sætter bare en ny steam processer op. Uden at starte spillet..


    Og hvis jeg prøver at gå ind i spillet mens "steam-prosseren" er igang. siger den noget i stil med at "steam is already running. You may only run one copy of steam at a time."


    Er kinda lost, så det ville være rart hvis der var nogle der have løst dette problem før..


    -På forhånd tak

  • hmmm.. okay..


    Jeg har jo så trådløst internet i huset .


    Jeg var så over ved en af mine venner her forleden dag.. Og han havde netop ikke internet, så jeg tog et netstick og satte den i hans switch.


    Da jeg så startede min computer, Så startede steam også,.. Og det funkede ??


    Kunne spille på alle severe, med alle spil osv.


    Da jeg så kom hjem, fik jeg de samme problemer. Så prøvede jeg at disable mit trådløse internet, og sætte en LAN/internet forbindelse op, med en netstik.


    Så kom der denne boks frem der sagde at jeg enten ikke havde en internetforbindelse, eller også var mit internet ikke sat sådan op at steam kunne bruge det.. Så kunne jeg enten sige retry connectiom. (så ville jeg få samme problem som jeg har skrevet om). ELler tage offline-mode. Men det kan man jo ikke helt rigtig bruge til noget.



    Så er der nogle der ved hvad jeg skal gøre`?

  • Format C: er løsningen på alle problemer - Selvom det er lidt surt at skulle gøre det. Så hvis du er fuldstænding lost, er det hvertfald en sidste mulighed. ;)
    Nu er det ikke sikkert det virker. Men det tror jeg, fordi det ser ud som om Steam går i konflikt med et eller andet på din computer.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • tror det er en fejl fra steams side.. har ikke haft mit steam åbnet i et måned .. men der er jo andre der har problemer ..


    har også haft problemer med at steam slette alle mine private server eller nemmere sagt dem jeg spillet mest på ligger jeg ind i noget der starter med fa kan ikke lige stave til det :S

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Kisker^


    har også haft problemer med at steam slette alle mine private server eller nemmere sagt dem jeg spillet mest på ligger jeg ind i noget der starter med fa kan ikke lige stave til det :S


    Me2!