pladsen er der men windwos tror noget andet

  • mit system drev er på 4,35gb og jeg kan se at alt det der ligger på det fylder 1,68gb men der er kun 2,22 ledig og har ellers prøvet at flytte swap fillen.


    Nogen ide til hvad jeg gør? da jeg sidder og ikke kan installere BAttlefield 2 special forces fordi den absolut vil ligge fillerne på min windwos partion

  • Windows bruger altid lidt ekstra til diverse ting - det er helt normalt.


    Jeg kan kigge på drevet på samme måde som du går, og så "mangler" jeg 600MB.


    Men du burde virkelig købe dig en anden harddisk hvis det er sådan at du kun har sådan en lille disk!


    Sidder selv med en 160GB kun til bootdrev, 300GB til diverse ting og sager og en 400GB til backup af mine film, billeder osv. - billeder fylder faktisk utrolig meget når vi snakker 8 megapixel og i det omfang jeg tager billeder ;)

  • Hvorfor kan det være at en 200GB kun har 189,87 GB? Er det fordi firmaerne runder op eller?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe