2 hd hurtigt svar tak..

  • :rules:Jeg har overvejet og købe mig en ny hd, fordi jeg har lagt mærke til at min computer blir vildt slow....pga at jeg downloader meget musik og film osv...
    så tænkte jeg på om hvis jeg nu har 2 hardiske, og jeg så bare kun downloader på den ene og har mit windows og mine spil liggende på den anden... vil det så påvirke den anden hardisk at jeg downloader sådan...eller hvad...!
    Ps: håber ikk det bryder nogle af de regler her på tweak... :rules:
    Og god jul og "Knald" godt nyår..!

  • håber da kun det købt musik eller "freeware" musik du henter.....og samme med film....



    Men anyways, jeg har os 2 hd's....Ene har jeg windåze på + spil og programmer og den anden har jeg mit musik, film osv.... + backup

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    håber da kun det købt musik eller "freeware" musik du henter.....og samme med film....



    Men anyways, jeg har os 2 hd's....Ene har jeg windåze på + spil og programmer og den anden har jeg mit musik, film osv.... + backup


    håber da kun det købt musik eller "freeware" musik du henter.....og samme med film....

  • Der er da ingen på tweak som kunne finde på at hente warez! Det er da død ulovligt...! Hvordan kan du komme med sådan nogle beskyldninger!??! :T

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Der er da ingen på tweak som kunne finde på at hente warez! Det er da død ulovligt...! Hvordan kan du komme med sådan nogle beskyldninger!??! :T


    Tror det var i går eller torsdags, at en person postede her ¨på siden, fordi han ikk ku få et spil til at virke....han havde fået spillet af en ven på en ekstern HD..


    Så der er åbenbart nogen der ka finde på det..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • altså nu skal jeg lige være med den andre her ..


    Jeg har også 2 hdder..


    1 30gb


    og


    1 60GB
    60gben bliver brugt til setups. og program setups samt spil setups og andet lort :P


    30Gben bliver brugt til Windows samt spil .. men men jeg skal nu også snart have en ny hdd.. har kun 10 gb fri. og jeg har ikke engang installeret BF2 og BF2: SF

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa


    denne måske?


    klik her


    okay... men der står jo dual channel på rammene og man kan da ik køre dual channel med et socked 754 mobo or what..men kan de godt køre med de ram jeg har i fovejen..!??