1

fredag, 23. december 2005, 11:22

Jeg har længe kørt med Trillian som MSN klient, men vil gerne tilbage til MSN bl.a. pga. Trillians lange boot tid, og dets elendige file transfer system. Nu hvor jeg har rydet de fleste ting med MSN Plus og A-Patch, så mangler jeg stadig to ting (indtil videre):

Når man skriver en besked, og trykker "enter" for send, så er det kun hver anden gang den rent faktisk sender beskeden. Den er lidt i tvivl, om den skal gå en linje ned, eller om den skal sende. Hvordan kan man tvinge den til at sende?

Og er det ikke muligt at slå offline folkene fra at blive vist selv om man har sorteret efter grupper i main menu?

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

2

fredag, 23. december 2005, 11:34

Ved ikke med 1´eren da enter er send her ... som jeg syntes den skal være.

2´eren ... Contacts > Sort Contacts By > Group Offline Contacts Together ... og så også lige "Group Mobile Contacts Together" for god ordens skyld :9xo

3

fredag, 23. december 2005, 11:34

1. Det burde da kun være når man trykker shift + enter, at den rykker en linje ned...

2. gå op i kontaktpersoner>sorter kontaktpersoner efter> Grupper offlinekontaktpersoner sammen

Damn... too slow

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (23.12.2005, 11:34)

4

fredag, 23. december 2005, 13:07

Til 1eren så tror jeg det er fordi du lige får trykket ctrl eller shift lige inden du trykker enter.. Så hopper den nemlig en linie ned

Til 2eren, så sorter dine grupper efter online/offline status og minimer offline gruppen..

5

lørdag, 24. december 2005, 02:12

jep det problem med shift, havde jeg også da jeg skiftede fra trillian til msn. Så ja det er nok højst sandsynligt det..

6

lørdag, 24. december 2005, 12:07

Ved ikke om det er der her :$

Msn-problems

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.