Hjælp mig :) søger Hjælp om psp

  • Hej jeg ville købe en psp men vil lige vide noget om den


    1. Kan man hente film på nette og overfør ned på den ?


    2. Hvor kan man købe spil til næsten ingen penge ?


    3. er der god og spille på ?


    4. Gider ikke høre på folk der bare siger det er noget lort :P men skiv lige :) :rules: :dance:

  • 1: Må ikke diskutereres her inde hvis du læser vores regler.


    2: Bilka plejer at være lidt billigere end de fleste andre, men der er ingen steder til næsten ingen penge.


    3: Dunno.. det er vel ligesom på en alm.


    4: .... lort.. :P

  • Jeg ville kun købe den, hvis jeg kørte SUPER meget i tog og jeg ingen laptop havde... :crazyeyes: Konsoller er kun sjove pga. hyggen ved at sidde med joypad og så det at man ka spille Tekken og Grand Turismo..


    Har PSP joypad? Nej :))
    Gider du spille Grand Turismo på PSP? Nej :crazyeyes:


  • Du må da gerne hente fx små film på nettet og overføre - mener nemlig at en PSP kan afspille wmv.

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Du må da gerne hente fx små film på nettet og overføre - mener nemlig at en PSP kan afspille wmv.


    Ja det må man da. Der findes også masser af programmer der kan konverte film til psp'en. Så får du også den helt rigtige opløsning.


    Quote

    Har PSP joypad?


    PSP'en ER et joypad :)


    Quote

    Gider du spille Grand Turismo på PSP?


    Ja det tror jeg da nok jeg gør. Hvorfor skulle man ikke gide at spille Grand turismo på en psp?

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    PSP'en ER et joypad :)


    Nej det er en lille gameboy er det :P Okay.. så omformulerer jeg mig: Har PSP et tilslutbart joystik, i form af en joypad, som du ka sidde og rulle rundt i sengen med, mens du spiller? :))



    Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja det tror jeg da nok jeg gør. Hvorfor skulle man ikke gide at spille Grand turismo på en psp?


    Fordi det er en 2" skærm? :P Der ska laves grumt meget om på ens HUD, hvis man ska ku benytte det :))

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Du må da gerne hente fx små film på nettet og overføre - mener nemlig at en PSP kan afspille wmv.


    Åbenbart kun mig der kun forstod det på den anden måde. :)

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Nej det er en lille gameboy er det :P Okay.. så omformulerer jeg mig: Har PSP et tilslutbart joystik, i form af en joypad, som du ka sidde og rulle rundt i sengen med, mens du spiller? :))




    Fordi det er en 2" skærm? :P Der ska laves grumt meget om på ens HUD, hvis man ska ku benytte det :))


    Øhm.. Det der med joypadden. Dér melder jeg sku pas.
    Men at spille på en PSP er stort set som at spille med en PS2 controller. Hvad du har lyst til at lave med den i sengen er så op til dig. Men jeg tror ikke en PSP tager så godt imod fugt.


    Jeg spiller bl.a. Ridge Racer og Burnout Legends på min, og har spillet GTA:LCS på en kammerats. Og det virker fint. Opløsningen på skærmen gør, at man sagtens kan holde HUDs forholdsvis små uden at det bliver fnidret at se på

  • kan jeg så gå ned og købe fx gta til psp og tag det ind på min computer og så ned på pspen så man ikke skal bruge cd ?

  • Quote

    Originally posted by Anden2533(ny)
    kan jeg så gå ned og købe fx gta til psp og tag det ind på min computer og så ned på pspen så man ikke skal bruge cd ?


    Nej det kan du ikke. Spillene er på UMD.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Øhm.. Det der med joypadden. Dér melder jeg sku pas.
    Men at spille på en PSP er stort set som at spille med en PS2 controller. Hvad du har lyst til at lave med den i sengen er så op til dig. Men jeg tror ikke en PSP tager så godt imod fugt.


    Jeg spiller bl.a. Ridge Racer og Burnout Legends på min, og har spillet GTA:LCS på en kammerats. Og det virker fint. Opløsningen på skærmen gør, at man sagtens kan holde HUDs forholdsvis små uden at det bliver fnidret at se på


    Til det med joypad: Jeg tænker på at sidde og føle man er med i spillet, så når man drejer til højre suser man til venstre :P Stop den der snak om fugt og PSP!! :crazyeyes: :))


    Til det med HUD:
    Okay, jeg ka bare huske at i GT var der nogle HUDs, som var relativt små, når man tænker på skærmens størrelse.. Men på den anden side, så var det jo 640x480 fjernsyn.. Så det er nok ikk så slemt som jeg lige går og forestiller mig

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Nej det er en lille gameboy er det :P Okay.. så omformulerer jeg mig: Har PSP et tilslutbart joystik, i form af en joypad, som du ka sidde og rulle rundt i sengen med, mens du spiller? :))




    Fordi det er en 2" skærm? :P Der ska laves grumt meget om på ens HUD, hvis man ska ku benytte det :))


    Ja du kan jo sådan set fint ligge der over i sengen og rulle rundt med din psp hvis det er det der er vigtig for dig.


    Og den 4,3" skærm der sidder på psp'en er helt fantastisk. Du kan sagtens spille og oven i købet også se film på den. Jeg har aldrig haft nogen problemer med at se mit hud når jeg spiller.

  • Quote

    Originally posted by Anden2533(ny)
    hvad så hvis man downloader et spil på nette kan man så legge det over på den ? selv om dett er ulovligt :rules:


    det kan Du BIB :) forstå reglerne.


    Det skal der ikke svares på, men der findes mange sidder fx. http://www.google.dk så skal du nok finde det du søger :)

  • Comeon, det er jo bare ikke "the real gaming experience" at sidde og game på en lille blæret gameboy med en lille bitte skærm. Det er jo kun lir og blær at have en PSP, medmindre man er på farten konstant. PSP er ikke Gaming, det er en lille genstand du kan have det lidt sjovt med, og se lidt film i 200x200 pixels eller whatever, men så er det jo heller ikke mere end det. :crazyeyes:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com