Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 21. december 2005, 19:33

Jeg har mistet min WC3 CD, tror det har været til lan :'( - Anyhow, jeg har coveret, og derved også min CD key, kan jeg kontakte blizzard, downloade skidtet eller andet, skal gøres på lovlig vis...

Vil gerne kunne spille spillet igen, og har tilemd 2 CD'er, den ene er bare i udlandet :'(

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

onsdag, 21. december 2005, 19:41

Tror gerne du må hente spillet fra en side af, så længe du har købt det orginalt, men er ikke sikker... vil ikke mene blizzard kan se hvis du gør det, så længe du bruger den samme cd-key... Du kunne jo også spørge dine venner om du ikke kan få en kopi af deres cd?

3

onsdag, 21. december 2005, 19:48

du må gerne gøre det hvis du har originalen (ved ikke med bare æsken og cd key.

du kan for det første hente det med et p2p program, men det må man ikke sådan snakke om herinde.

derudover skal du have en cd crack for at lortet funker.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

4

onsdag, 21. december 2005, 19:51

Citeret

Originally posted by Tigerplayer

du kan for det første hente det med et p2p program, men det må man ikke sådan snakke om herinde.

derudover skal du have en cd crack for at lortet funker.

Hvis det ikke er ulovligt tror jeg sagtens det må omtales :)

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

5

onsdag, 21. december 2005, 19:53

Hvis du ikke har skiven og din key, så må du købe det igen ... sur røv, men sådan er det jo når man ikke passer på sine ting ;)

Citeret

Originally posted by Skraap
Tror gerne du må hente spillet fra en side af, så længe du har købt det orginalt,

Nej må man ikke.

Citeret

Nej, må du heller ikke ... til begge dele.

6

onsdag, 21. december 2005, 19:57

Gir lige Grill'en ret..

Man må IKKE hente noget der er blevet lagt på nettet uden lov fra producenten..

Og tror ikke der er mange spilproducenter der har givet lov til at folk kan hente deres spil fra P2P eller andre "services"...

Også selvom man har 10 orginaler liggende..

7

onsdag, 21. december 2005, 20:02

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Hvis du ikke har skiven og din key, så må du købe det igen ... sur røv, men sådan er det jo når man ikke passer på sine ting ;)

Citeret

Tror gerne du må hente spillet fra en side af, så længe du har købt det orginalt,

Nej må man ikke.

Citeret

Har begge key's :)
Er kun selve skiven der er væk...

take your next paycheck.

8

onsdag, 21. december 2005, 20:22

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Citeret

Nej må man ikke.

Citeret

Derfor må man stadig ikke hente en kopi på nettet.. Desværre..

9

onsdag, 21. december 2005, 20:23

har det samme problem, har begge keys og begge CD'er.......vent.... der er ikke noget problem :clap:

jeg er også lige begybdt med WC3ft igen, det er cool

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nano" (21.12.2005, 20:23)

10

onsdag, 21. december 2005, 20:32

Har samme problem.. begyndte selv at game lidt TD i forgårs. :) Men min kat har smidt i klo gennem skiven, så låner bare min vens cd.

11

onsdag, 21. december 2005, 20:40

Er det ulovligt at få den lavet af en som ISO eller cue fil og få den sendt?? - Det er jo sådanset Key'en som er validernig..

take your next paycheck.

12

onsdag, 21. december 2005, 20:42

Kom lige pt. til at lave en fejl, jeg har den ene CD hjemme, den ligger i en skraldespand, har prøvet at lave backup af den, sågar image, som med alle mine andre spil (har 600GB lager, så gidder ikke høre på CD spinnen), men kunne ikke med den disk, heller ikke installere direkte, den var f0rked

take your next paycheck.

13

onsdag, 21. december 2005, 20:44

Citeret

Citeret

Citeret

Nej må man ikke.

Citeret

Skriv til blizzard - det eneste du kan gøre. Du må nemlig ikke downloade noget fra nettet med copyright uden at dem der har copyright'en har givet tilladelse, hvilket blizzard med sikkerhed ikke har.

14

onsdag, 21. december 2005, 20:45

Citeret

Er det ulovligt at få den lavet af en som ISO eller cue fil og få den sendt?? - Det er jo sådanset Key'en som er validernig..

Nej det må du ikke.

15

onsdag, 21. december 2005, 23:28

Happy, smid URL til de pokkers regler for signatur, kiggede under faq, kunne ikke finde skidtet......

Fået mail retur fra blizzard, man kan sende disken ind, overfører 10 USD, betale for 2 gange fragt til USA eller hvor det nu er disken skal hen... Altså noget der løber op i 150-200kr. - synes jeg ikke det er værd... - Må ihvertilfælde lige overveje det, for er fandeme næsten hvad spillet koster jo... :\

Det ligefrem applere jo til warez, så det er om at være stærk og bevare moralen :| - Skod service at de ikke engang kan sende en pokkers ISO fil.

take your next paycheck.

16

onsdag, 21. december 2005, 23:36

WC3 kan du nemt få billigere herhjemme, så køb nyt spil, hvis du ikke vil hente det.

desuden må en sig være 650*150px og må ikke være animeret eller indeholde smilys

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

17

torsdag, 22. december 2005, 00:05

Man skal jo se det med lidt perspektiv, du kunne jo faktisk bare have lånt en manual med cd-key i originalt coveret. Så derefter ringe til blizzard og kræve nye original cd'er.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (22.12.2005, 00:05)

18

torsdag, 22. december 2005, 00:31

Citeret

Happy, smid URL til de pokkers regler for signatur, kiggede under faq, kunne ikke finde skidtet......

Fået mail retur fra blizzard, man kan sende disken ind, overfører 10 USD, betale for 2 gange fragt til USA eller hvor det nu er disken skal hen... Altså noget der løber op i 150-200kr. - synes jeg ikke det er værd... - Må ihvertilfælde lige overveje det, for er fandeme næsten hvad spillet koster jo... :\

Det ligefrem applere jo til warez, så det er om at være stærk og bevare moralen :| - Skod service at de ikke engang kan sende en pokkers ISO fil.

Hmm.. Du kan starte med at kigge foroven i denne board hvor du har placeret tråden.. ;) http://www.tweak.dk/forum/board.php?boardid=6&sid=

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.