UNDERLIG lydfejl

  • Damn, gamede kort CS, kunne godt fornemme noget var galt, tog hørebøfferne på, kun lyd i højre øre, gik ud, stadig kun, spillede musik i winamp... Tjekkede alt - de stod til centreret.... Volumen PC volumen var skruet helt ned, men den gik kun ned i venstre side og slukkede !?!?


    Har creative's nyeste driver... :\ - Kan det være grundet det var den beta de anbefaler på deres DL sektion??

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Damn, gamede kort CS, kunne godt fornemme noget var galt, tog hørebøfferne på, kun lyd i højre øre, gik ud, stadig kun, spillede musik i winamp... Tjekkede alt - de stod til centreret.... Volumen PC volumen var skruet helt ned, men den gik kun ned i venstre side og slukkede !?!?


    Har creative's nyeste driver... :\ - Kan det være grundet det var den beta de anbefaler på deres DL sektion??


    Er det også den der gør at du skriver med STORT I OVERSKRIFTEN??



    Prøv at dreje stikket fra hørebøffen - det kan nogle gange have lidt dårlig forbindelse.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Alle... Nej der er ikke dårlig forbindelse :D - Har intet med det afgøre... Er en bug, men fatter ikke hvordan den kommer...


    Det er bl.a. en af årsgerne til, at jeg har fravalgt Creative's kort fremover - oplevede også en masse bøvl og bugs - især vedr. deres drivere. :rolleyes:
    Har nu kørt med mit Audiotrak - MAYAEX5 - i nogle år uden probs. :9xo


    Men prøv at hente nogle andre drivere. Afinstaller det både SW- og HW mæssigt. Prøv evt. at skifte pci slot og tjek alle kabler.
    Prøv ev. at låne et andet kort og se hvordan det opfører sig. Eller smid dit kort i en anden PC. Så er der da en chance for , at få indkredset problemet.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Det er bl.a. en af årsgerne til, at jeg har fravalgt Creative's kort fremover - oplevede også en masse bøvl og bugs - især vedr. deres drivere. :rolleyes:
    Har nu kørt med mit Audiotrak - MAYAEX5 - i nogle år uden probs. :9xo


    Men prøv at hente nogle andre drivere. Afinstaller det både SW- og HW mæssigt. Prøv evt. at skifte pci slot og tjek alle kabler.
    Prøv ev. at låne et andet kort og se hvordan det opfører sig. Eller smid dit kort i en anden PC. Så er der da en chance for , at få indkredset problemet.


    Virker fint, men er efter jeg har været inde i steam eller ude igen, altså af source mere specifikt, ellers ikke noget :)
    Og det er bare at skrue helt op og så regulere lyden andetsteds

  • kan også sagtens være dine bøffer det er galt med, prøv at sætte nogle højttalere i eller nogle andre hørebøffer i og se om de spiller på begge sider

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    hehe har jeg gjort :) - Samme fejl, er heller ikke lydkortet, er en software relateret fejl :)


    Jamen så må du ha' fat i et nyt lydkort, hvor der ikke er problemer software mæssigt. ;)
    Som nævnt tidligere, så er det ikke første gang, det sker for et Creative kort. :rolleyes: Har selv haft 3 og lige fedt blev det, selv om jeg købte nyere og bedre hver gang.
    Så never more Creative til mig. Gider ikke sådan noget bøvl.

  • Har ikke kunne genskabe buggen X(



    Efter reboot kan jeg simpelthen ikke få den frem... Men steam er jo kendt for at være underligt... Denne gang er der bl.a. problemer herfra med hvis jeg laver en alt+tab ud til windows kommer den med en fejlbesked og spillet lukkes..