Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Hardstyler

Gæst

1

onsdag, 21. december 2005, 12:02

Har lige købt spillet, og jeg ska ha downloadet det igennem steam, dog har jeg bare fået at vide siden igår aftes aat serverne er fror "busy" til at jeg kan downloade det, Har en ven der sidder og opdater hans eget DoD:S men jeg kan ikk?

Har prøvet at logge ind igen osv, men nogen forslag til hvad der er galt?

2

onsdag, 21. december 2005, 13:54

Prøv på et andet tidspunkt... tror det er fordi der er for mange der opdaterer...

3

onsdag, 21. december 2005, 14:03

Tror også det er fordi der er mange der updaterer prøv og slet filen clientregersty.blob i dit steam katalog... mener det er sådan den heder ellers noget meget tæt på.

Så ser steam forfra på updates osv kan være den kommer så.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Hardstyler

Gæst

4

onsdag, 21. december 2005, 22:05

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Tror også det er fordi der er mange der updaterer prøv og slet filen clientregersty.blob i dit steam katalog... mener det er sådan den heder ellers noget meget tæt på.

Så ser steam forfra på updates osv kan være den kommer så.

<3
det virker

5

torsdag, 22. december 2005, 00:43

hvor har du lært det trik? :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Hardstyler

Gæst

6

torsdag, 22. december 2005, 01:38

Nogen der har en guide til optimering af ens source? :S

7

torsdag, 22. december 2005, 07:53

Citeret

Originally posted by nano128

Tjaa ved sgu ikke rodet med det samme problem ved cs også måtte man jo finden en løsning når man ikke gad vente :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

torsdag, 22. december 2005, 14:30

Citeret

Originally posted by nano128

Det er fra et tidligere problem med steam hvor man skulle slette den fil før at man kunne update.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.