Lidt li'r til Skrivebordet.

  • Efter en lige surf-tur stødte jeg ind i denne side, hvor der er lidt forskelligt gejl, gadgets eller hvad man nu kalder det. ;)
    Syn's lige jeg ville dele det med jer - hvis det sku' ha' interesse. :9xo - Take a look - it's free ! : Adni

    Her et lille udsnit af mit skrivebord, med 2 af de ting man ka' hente, hvis man lyster.

  • Holder mig normalt langt fra denne type programmer, da det er noget der suger meget kraft ud af ens spand. Så ville anbefale dem der tænker på ydelse og performance frem for udseende at lade være..


    Har både prøvet stylexp, desktopx og hvad de ellers hedder, man kan lave fede desktops, men som sagt det trækker krafter ud af din spand...

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ser sq fedt nok ud, det skal det have, men den slags apps er unødvendige, forvrænger ens computer performance, rykker en længere fra "fresh install" ydelsen..


    Rykker endnu længere hvis du smider noget linux på din spand ;)

  • Jeg kan ikke få den til at vise temp i DK. Hvad skal jeg skrive/gøre?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Til alle skeptikerne og de hårde performance hunters ka' jeg sige, at det ikke sluger noget ydelse af betydning. Men det kommer jo an på om 0,001 % er meget i alle deres test.


    Forresten hvor mange af de der "hardhittere" kører med messenger i baggrunden ?
    For det suger da ihf. også og betydeligt mere, end disse små programmer gør. :roller:


    Noget andet er, så er nogle af tingene små enkelt stående programmer, som ikke kræver brug af noget som helst. Jeg har ikke prøvet dem som kræver andre programmer for at køre.


    Men nu var dette link, jo heller ikke ligefrem "mindet" til den lille skare bencher's - men mere til den alm. bruger, som har lyst til lidt li'r på sin desktop. Mener faktisk også, det fremgår rimelig tydeligt af trådnavnet.
    Så om de er unødvendige - ja for nogle, men måske ikke for andre.


    Til Søndergård: Hvis du kun har det lille billede (som på mit 1. screenshot) Så skal du klikke på "more" - så kan du ændre sted og andre ting ved at køre musen hen over billedet.


  • Tillader mig at takke i stedet for ... synes det ser spændende ud ...


    Mit desktop kunne i hvertfald godt tåle lidt nyt, så som kalender ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hvad er det lige for noget med det statsministerhalløj :ph34r:


    sorry OT :O


    Det er okay, var jo mig selv der kom det på banen. ;) Det har noget, at gøre med en anden tråd, hvor Burger sagde noget med, at hun så ville stille op som statsminister. Så fik hun blandt andet min støtte og også andres. :))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Det er okay, var jo mig selv der kom det på banen. ;) Det har noget, at gøre med en anden tråd, hvor Burger sagde noget med, at hun så ville stille op som statsminister. Så fik hun blandt andet min støtte og også andres. :))


    Hehe, ved bare hun nævnte noget med statsminister engang hun var forbi ...


    Fair nok, ved ikke om jeg tør støtte :boxing:


    back on topic ... (herefter dette indlæg)

  • Kunne godt lide Glassy recycle bin og den der vejrtingest ...


    Var ikke så vild med kalenderen, grundet for få instillinger .. Kan man foreslå andre ? (har pt reinlander) ...


    Edit:
    Og kan man få vejrguiden til at vise vejret i jylland ?