Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 21. december 2005, 18:24

Citeret

Originally posted by KarGa
For lige at spice debatten, så smider jeg lige et case her:
Du lavede en lille bummert, pga. noget uungåeligt (F.eks. din telefon ringer og du fumler efter den, hvor efter du laver et eller andet ufedt for holdet), og folk bliver sure på dig, selvom du egentlig ikke ku gøre for det
Du forklarer stille og roligt at det ikke var din skyld, men folk er stadig sure og kan kun se at de blev nakket e.l.

Hva ville du gøre?

Finde nogen der var over 12 år og spille med dem istedet for ... :))

22

onsdag, 21. december 2005, 18:41

Spiller fordi det er sjovt - og tager selvfølgelig spillet seriøst, ellers bliver det da røv kedeligt... - Det gælder om at leve sig mere eller mindre ind i spillet...

Men mener ikke jeg spiller seriøst, da jeg ikke er en der render rundt med visioner om min fremtid skal baseres på at game som erhverv :P - Var der rent faktisk en fra min klasse som gjorde, han ville arbejde som at finde items i diablo 2 og sælge dem på nettet - hmm, holdbart? Næppe..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

23

onsdag, 21. december 2005, 19:02

Tager spil rimelig seriøst, altså ikke at jeg spiller for penge osv (Det har jeg hverken tid eller talent til)
Men imo. er spil nu engang sjovest når man spiller seriøst - måske har det noget med ens mentalitet at gøre? Har i hvert fald sådan at når jeg spiller et nyt spil gør jeg alt for at blive god; ser demo'er af Pro's osv. indtil jeg rammer et acceptabelt niveau.

Gamer fx tit CS 5on5, og selvom det bare er træning så går vi da altid efter at vinde. Kan godt blive lidt sur hvis jeg spiller med nogen der ikke ta'r tingene seriøst :)

Hvis man skal sammenligne det med noget, så ta'r jeg da i hvert fald gaming en del mere seriøst end fx en fodboldkamp

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

24

torsdag, 22. december 2005, 02:47

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Du lavede en lille bummert, pga. noget uungåeligt (F.eks. din telefon ringer og du fumler efter den, hvor efter du laver et eller andet ufedt for holdet), og folk bliver sure på dig, selvom du egentlig ikke ku gøre for det
Du forklarer stille og roligt at det ikke var din skyld, men folk er stadig sure og kan kun se at de blev nakket e.l.

Hva ville du gøre?

Jeg ville bede dem om at spænde hjelmen. Det er kun et spil jo.

Ja også mig. Det er sgu også for dårligt at man ikke kan sætte WoW på pause :razz:

25

torsdag, 22. december 2005, 11:20

Citeret

Originally posted by Pejsen

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Hva ville du gøre?

Jeg ville bede dem om at spænde hjelmen. Det er kun et spil jo.

Ja også mig. Det er sgu også for dårligt at man ikke kan sætte WoW på pause :razz:

Sku man så også pause alle andre på serveren? :))

26

torsdag, 22. december 2005, 11:38

Lige præcist med WoW har jeg det ret frimodigt, idet jeg ikke mener folk skal game det hvis de tager det SÅ seriøst som du siger. Mennesker laver fejl - og det må dine teammates bare acceptere.

Normalt når jeg sætter mig foran skærmen, tager jeg tingene ret seriøst - forstået på den måde at man i multiplayer sammenhæng bliver nødt til at have en forståelse for sammenspil - eller også skal man lade være med at spille den slags. Som Server admin flere steder, hjælper jeg derved folk til at forstå det ved at smide dem af når de udviser de forkerte tendenser. :D

I singleplayer kan folk gøre som de vil. I en sådan situation, sætter jeg mig kun for at blive underholdt...

Jeg lamer ikke WoW, da det efter min mening er nok at man skal betale for spillet EN gang, og at jeg desuden synes at man skal lede rigtigt længe efter større tidsspilde. Det er jo bare en Diablo 2 klon - ikke andet...
CS:Source / BF2 / CoD og lignende er mere min genre.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

27

torsdag, 22. december 2005, 11:58

Spiller da for sjav..

Men self. hvis der er en der laver en "killroy" i en 5on5 eller noget, kan jeg da godt blive mobset..

28

torsdag, 22. december 2005, 20:23

For sjov eller seriøst.. hmmm..

Der er selvfølgelig nogle spil som man tager seriøst. Altså spil hvor du skal spille
sammen med nogle holdkammerater, f.eks. WoW, CS osv. Sådan en spiller
var jeg også engang, men det er jeg dog ikke mere.

Lige pt, spiller jeg spil for sjov skyld, altså NSF:MW, SS2.
Men jeg vil sige, at du kun skal tage et spil seriøst hvis du spiller det over nettet
eller multiplayer.

Citeret

Originally posted by Sajmon
Det er jo bare en Diablo 2 klon - ikke andet...

Det er jo så ikke helt rigtig. Gider ikke til at diskutere om det, men det er
under ingen omstændigheder det samme som diabloII, grafik, gameplay,
tidsfordriv, osv, er SLET ikke det samme.
Ville lige ud med det :crazyeyes:

AbeTis

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AbeTis" (22.12.2005, 20:27)

29

torsdag, 22. december 2005, 20:24

for sjov... Det er jo bare tidsfordriv ;)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.