Skype problem!

  • Hej


    Når jeg taler med folk over skype/msn så kan du høre hvis jeg høre musik i mit headset men jeg har ikke højtalere er der nogen der ved hvad det er. Har Icemat Siberia


    På forhånd tak

  • Så modparten ka altså høre at du høre musik?



    Det jo fordi din mic opfanger lyden fra headsettet...tag mic'en lidt væk fra ansigtet....ellers kan man vist skrue ned for dens følsomhed, men ikk sikker på hvor man gør i windows..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hmm den sidder på min trøje og hvis jeg ligger den på boret så kan dem jeg taler med ikke høre mig.
    ja modparten kan høre det musik jeg høre klart og tydeligt

  • Så det vist fordi den er for følsom...men som sagt ka jeg ikk huske hvordan man ændre på det :)



    EDIT: På den anden side...hvis der er noget der hedder "filtrer baggrundsstøj" eller lignende så sæt det til.... ka virke

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Ja, jeg snakker nogle gange med Kolyzer - Det har ikke noget med følsomheden at gøre. Det er fordi at han på en eller anden måde har en instilling der gøre at den nøjagtig samme lyd han kan høre er den samme vi kan høre - Fordi når han hører musik er der ingen skratten hos os.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ja, jeg snakker nogle gange med Kolyzer - Det har ikke noget med følsomheden at gøre. Det er fordi at han på en eller anden måde har en instilling der gøre at den nøjagtig samme lyd han kan høre er den samme vi kan høre - Fordi når han hører musik er der ingen skratten hos os.



    Præcis er der virkelig ik nogen der kan hjælpe ;(

  • Tror det er den ekstremt fede kvalitet den mikrofon er i der gør det? Skru ned for musikken eller tag den helt af når du snakker ;)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ja, jeg snakker nogle gange med Kolyzer - Det har ikke noget med følsomheden at gøre. Det er fordi at han på en eller anden måde har en instilling der gøre at den nøjagtig samme lyd han kan høre er den samme vi kan høre - Fordi når han hører musik er der ingen skratten hos os.


    Yup, kender det godt. Ikke lige fra Kolyzer, men fra nogle venner og mig selv. Der er ikke så meget andet at gøre end at prøve lidt frem med lyd-settings'ne så vidt jeg ved...