CS 1.6 models

  • Jeg har et problem.. jeg har før jeg har formateret haft nogle Fusion Pack skins, som lavede om på models rimelig fedt ja.. men nu gider jeg ikke det "lir" mere.. så jeg formaterede steam også, Gemte configs.


    så nu når jeg har installeret det.. så bruger den models fra CZ.. HVORFOR??? det er monster provo da jeg bare vil have de gamle models ind igen, og det kan jeg åbenbart ikke få..

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    Jeg har et problem.. jeg har før jeg har formateret haft nogle Fusion Pack skins, som lavede om på models rimelig fedt ja.. men nu gider jeg ikke det "lir" mere.. så jeg formaterede steam også, Gemte configs.


    så nu når jeg har installeret det.. så bruger den models fra CZ.. HVORFOR??? det er monster provo da jeg bare vil have de gamle models ind igen, og det kan jeg åbenbart ikke få..


    Har du ikk bare hentet counter fra steam games listen? så sku den meget gerne hente de originale...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    der er en models mappe prøv og se om der ligger noget der


    der ligger intet i min Models mappe..


    jeg har hentet steam ned fra Steampowered.. og så har jeg installeret cs igennem der..

  • Jeg har gjort det samme... træls i starten, men nu kan jeg bedre kende forskel på ct og t ;) Så du kan vænne dig til det...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Jeg har gjort det samme... træls i starten, men nu kan jeg bedre kende forskel på ct og t ;) Så du kan vænne dig til det...



    jamen kan jeg ikke bare få fat i en andens originale models?

  • Nope dem skal du downloade ;)



    Edit ^- Vi er ikke alene i verdenen :) Der er oss link til normal skins HER