log på win xp

  • Hver gang jeg tænder computeren eller ikke har rørt den i lang tid men den har været tændt, kommer der er log on skærm, jeg behøves ikke at skrive kode men bare trykke på min bruger, det udnerlige er bare at det kun er mig der har en bruger, og der ikke står andre, så hvorfor spørg den, og hvordan får jeg det væk. Jeg ved ikke hvordan det er kommet, men har lige installeret net framework.


    p.S inde i bruger konti er der 2 brugere, min egen og en der hedder asp.net machine a...

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Det er da hvis fordi computeren slukker for skærmen(pause) og så skal du skive kodeord for at bruge den igen, men du har ikke noget kodeord så du skal bare klikke..
    Egenskaber---Pauseskærm---fjern fluebenet ved ''beskydt med adgangskode ved fortsættelse. så skulle den vist ikke gøre det mere-.
    Edit...
    eller sådan her..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

    Rettet en gang, sidst af Mitch ().

  • Quote

    Originally posted by tomaszo
    Hver gang jeg tænder computeren eller ikke har rørt den i lang tid men den har været tændt, kommer der er log on skærm, jeg behøves ikke at skrive kode men bare trykke på min bruger, det udnerlige er bare at det kun er mig der har en bruger, og der ikke står andre, så hvorfor spørg den, og hvordan får jeg det væk. Jeg ved ikke hvordan det er kommet, men har lige installeret net framework.


    p.S inde i bruger konti er der 2 brugere, min egen og en der hedder asp.net machine a...


    Har du også husket samtlige opdateringer til .net framework?

  • den bruger der er inde under bruger styrring der hedder asp net kan du slette. det er den der gør at du skal klikke på logon. den ekstra bruger der er derinde er en der er blevet oprettet da du har installeret net framework som er en af microsucs opdateringer.

  • Du har fået sat din PC til at den skal bede om password når den er gået på screensaver.


    Du ændre det ved at højreklikke på skrivebordet -> Egenskaber -> Vælg fanebladet pauseskærm og fjern hakket i feltet lige til højre for der hvor du vælger hvilken screen saver der bruges.

  • Nu slettede jeg bare den ekstra bruger, så gik problemet væk, nu håber jeg bare ikke det var noget vigtigt, er det det?

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Originally posted by tomaszo
    Nu slettede jeg bare den ekstra bruger, så gik problemet væk, nu håber jeg bare ikke det var noget vigtigt, er det det?


    Kun hvis du kører ASP .NET server på din maskine.

  • Quote

    Originally posted by tomaszo
    Nu slettede jeg bare den ekstra bruger, så gik problemet væk, nu håber jeg bare ikke det var noget vigtigt, er det det?


    Gør som Burger skriver og opdater .NET Frameworket til version 1.1 SP1 via Windowd Update.